حضور شاتل موبایل در بیست و یکمین نمایشگاه تلکام

به گزارش مجله کامسا، شاتل موبایل با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (تلکام99)، فناوری های جدید خود را به بازدیدکنندگان معرفی خواهد کرد.

حضور شاتل موبایل در بیست و یکمین نمایشگاه تلکام

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این نمایشگاه از پنجم تا هشتم اسفند 1399 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود که شاتل موبایل نیز در سالن 27 با معرفی فناوری های جدید خود در آن حضور خواهد یافت.

این اپراتور محصولات و خدمات متنوع خود را به مشترکین شخصی و سازمانی معرفی خواهد کرد که برخی از این خدمات برای اولین بار در ایران از سوی شاتل موبایل ارائه شده اند.

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور، برای اولین بار در ایران از سیم کارت هوشمند رونمایی کرده است. سیم کارت هوشمند شاتل موبایل، با استفاده از زیرساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت اتصال اتوماتیک به بهینه ترین و باکیفیت ترین شبکه و آنتن موبایل موجود در هر منطقه، همیشه بهترین پوشش شبکه را انتخاب می کند.

یکی از راه حلهای جدید این اپراتور که در نمایشگاه تلکام به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد، راه حل ترکیبی و همگرای اینترنت ثابت و همراه یا همان FMC است که به همه نیازهای ارتباطی کاربران شامل اینترنت همراه، اینترنت ثابت، تلفن همراه و ثابت، پیامک و مکالمه به صورت هم زمان پاسخ می دهد.

همچنین فناوری موبایل کانکت که برای اولین بار در ایران، توسط شاتل موبایل و با همکاری پژوهشکده AICT دانشگاه صنعتی شریف ارائه شده است در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

صاحبان کسب و کار می توانند با راه حل APN-VPN شاتل موبایل نیز آشنا شوند که امکان ارتباط درون سازمانی بدون وابستگی به اینترنت، از یک بستر امن را فراهم می کند. فناوری OTA/AOTA نیز که بر اساس آن امکان مدیریت سیم کارت از راه دور از سوی اپراتور وجود دارد. به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شبکه تلفن همراه شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G و 4G/LTE با پیش شماره 0998 و کد یک، می توانند به وب سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 642

به "حضور شاتل موبایل در بیست و یکمین نمایشگاه تلکام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور شاتل موبایل در بیست و یکمین نمایشگاه تلکام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید