خرید کتاب و شکلات در بزرگترین کتابفروشی سن پترزبورگ

به گزارش مجله کامسا، به گزارش خبرنگاران به طور حتم مهمترین مکان برای بازدید و گردشگری در شهر سن پترزبورگ روسیه برای دوستداران و علاقمندان به کتاب خانه موزه داستایفسکی نویسنده مشهور روسی استو شاید مکان های تاریخی دیگری مثل کلیسای ناجی در خون جذاب باشد ولی یکی از مکان های اصلی شهر برای آنها کتابفروشی با طعم شکلات باشد که در کنار موزه شکلات شهر قرار گرفته است.

خرید کتاب و شکلات در بزرگترین کتابفروشی سن پترزبورگ

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

موزه شکلات برخلاف نام خود، شباهت اندکی به یک موزه دارد. قطعا در این موزه چیزهایی برای تماشا یافت می گردد، اما همه اجناس موجود در ویترین های این مغازه فروشی بوده و از شکلات ساخته شده اند. بدون شک در سن پترزبورگ به غیر از شکلات پیدا کردن یک کتاب به عنوان هدیه کار ساده تری است، زیرا یک کتاب فروشی عظیم در کنار مغازه های شکلات فروشی ایده خوبی برای خرید خواهد بود.

کتابفروشی دوم نایی (Dom Knigi) یا خانه کتاب ها یکی از تعداد پرشمار کتابفروشی های شهر تاریخی روسیه است ولی ویژگی منحصر به فرد این کتابفروشی داشتن کالاهای مناسب سوغاتی و هدیه است که محلی مناسب برای خرید انواع کارت پستال، تی شرت و دیگر کالاهای لوکس است. البته ساختمان مجلل و تاریخی کتابفروشی باعث جذب بسیاری از گردشگران می گردد ولی نباید از گستره وسیع کتاب ها در ژانرهای مختلف نیز غافل نشد.

این کتابفروشی تاریخی برای اولین بار توسط پاول سوزور معمار مشهور کشور روسیه برای احداث یک سالن نمایش و برگزاری کنسرت طراحی شد ولی بعدا به یک کتابفروشی تبدیل شد. در طول جنگ جهانی اول این مکان به آمریکا برای بازگشایی سفارت خود در کشور روسیه اجاره داده شد ولی بعد از انقلاب اکتبر سال 1919 این مکان به خانه نشر شهر سپرده شد و بعد از آن نیز تا کنون به عظیمترین کتابفروشی شهر تبدیل شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 410

به "خرید کتاب و شکلات در بزرگترین کتابفروشی سن پترزبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید کتاب و شکلات در بزرگترین کتابفروشی سن پترزبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید