مراکز خرید مسکو؛ از آویاپارک تا فروشگاه های کالای هنری (قسمت دوم)

به گزارش مجله کامسا، مراکز خرید مسکو با معماری ها، برندها و قیمت های مختلف تجربه ها و اوقات به یادماندنی را فراهم می نمایند. برای آشنایی بیش تر با خبرنگاران همراه باشید.

مراکز خرید مسکو؛ از آویاپارک تا فروشگاه های کالای هنری (قسمت دوم)

از زمان تغییر رژیم در روسیه خیلی چیزها نیز تغییر کرد که یکی از آن ها مغازه ها و اوضاع خرید است. امروزه حتی در کوچک ترین خیابان ها نیز مغازه هایی را می یابید که می توانید سوغاتی ها یا هر کالای دیگری را به عنوان یادگاری از آن ها تهیه کنید. نکته مثبت قیمت پایین اجناس است که پیشنهاد می کنیم برای صرفه جویی در وقت، و بعلاوه هدایت های صحیح از تورهای خصوصی مسکو بهره ببرید. در قسمت اول از این مقاله با مراکز خرید متروپلیس، مننایا پلوشاد، اوروپسکی، اوچان و فروشگاه زنجیره ای گام آشنا شدیم. در ادامه با مراکز خرید بیش تری آشنا خواهیم شد.

مرکز خرید آویاپارک (Aviapark)

آویاپارک، مرکز خریدی تازه تاسیس واقع در قسمت شمال مسکو است که بزرگ ترین مرکز خرید در کشور و جهان به شمار می رود. این فروشگاه زنجیره ای دارای 80 رستوران، 20 سینما، 31 مرکز تفریح و صدها مغازه مختلف است. یک آکواریوم بزرگ، طراحی فوق العاده زیبای مرکز خرید، اجناس عالی همگی دست به دست هم داده اند تا یکی از برترین و مدرن ترین مراکز خرید جهان را بسازند.با این که ممکن است بعضی از اجناس برای قشر میانه جامعه گران باشد اما همچنان برترین مکان برای سپری کردن اوقاتی خوش همراه با دوستان است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

موقعیت مرکز خرید آویاپارک روی نقشه

بیش تر بخوانید:

فروشگاه زنجیره ای تی. اس. یو. ام (TSUM)

فروشگاه زنجیره ای TSUM واقع در خیابان پتروفکا، نزدیک میدان سرخ، تئاتر بولشوی، موزه تاریخ و دیگر جاذبه های گردشگری مسکو قرار گرفته است. این مرکز خرید مانند دیگر فروشگاه های سلطنتی دیگر مسکو به خاطر داشتن هزار برند معروف پوشاک، کفش، بدلیجات و لوازم آرایشی در بین بسیاری از مردم محبوب و مجذوب نماینده است. علاوه بر این که این فروشگاه این فرصت را برای شما ایجاد می نماید تا پول خود را به برترین و زیرکانه ترین شکل خرج کنید، بلکه یک طراحی کلاسیک روسی و فضایی بسیار آرام را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

ساعت کار: دوشنبه تا آدینه از ساعت 10 صبح تا 10 شب، و یک شنبه ها از ساعت 11 صبح تا 10 شب.

موقعیت مرکز خرید تی. اس. یو. ام روی نقشه

مرکز خرید اوکاتنی راید (Okhotny Ryad)

مرک خرید اوکانتی یکی از بزرگ ترین و شلوغ ترین مراکز خرید در مسکو است. این فروشگاه علاوه بر عرضه تعداد بی شماری برندهای معروف پوشاک، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره این فرصت را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا یک روز زیبا و آرام را در یکی از رستوران ها یا کافه های اوکاتنی سپری نمایند.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

موقعیت مرکز خرید اوکاتنی راید روی نقشه

خیابان آربات (Arbat Street)

خیابان آربات واقع در مرکز مسکو یکی از معروف ترین خیابان های شهر است که درواقع به خاطر قدمتی که دارد یکی از جنبه های هویت مسکو به شمار می رود. از سوغاتی های مقرون به صرفه قیمت گرفته تا مغازه های شیک با برندهای معروف، و هرآنچه را بخواهید در این خیابان پیدا می کنید.

ساعت کار: مغازه های این خیابان هر روز از ساعت 10 صبح تا 9 یا 10 شب مشغول کار هستند. بعضی مغازه دار ها زودتر می آیند و دیرتر از بقیه هم تعطیل می نمایند.

موقعیت خیابان خیابان آربات روی نقشه

مرکز خرید ایزمیالوو (Izmailovo)

فروشگاه ایزمیالوو دقیقا در کنار ایستگاه مترو پارتیزانسکایا (Partizanskaya) قرار گرفته است و حتما در فهرست مراکز خرید اهالی مسکو برای خرید کالاهای مجذوب نماینده و به روز است. در این مرکز خرید کالاهای آنتیک و عجیب، نقاشی ، تمثال ، وسایل دست ساز، کتاب ، سکه ، پوشاک، کیف، اسباب خانه، و بسیاری چیزهای عجیب و غریب دیگر را می توانید بخرید. اگر در ساعت های معین که خود پیشنهاد می نمایند به ایزمیالوو بروید حتما آنچه را که مد نظرتان است را با قیمت بسیار مناسب پیدا می کنید.

ساعت کار: هر روز از ساعت 9 صبح تا 6 عصر، البته بعضی مغازه دارها دیرتر می آیند و زودتر هم می فرایند. برترین موقع خرید آخر هفته ها است. برای خرید کالاهای خوب و مناسب بین ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر در فروشگاه باشید.

ساعت کار مغازه های آنتیک و هنر: شنبه و یک شنبه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر. برای خرید مناسب و عالی بین ساعت 10 تا 3 در فروشگاه حاضر باشید.

موقعیت مرکز خرید روی نقشه

فروشگاه های هنری

دو فروشگاه هنری نزدیک ایستگاه مترو Oktyabrksaya وجود دارد که یکی واقع در Moskva River Embankment و دیگری بین گوکی پارک و خانه هنرمندان قرار گرفته است. در هر دوی این مغازه ها که معمولا در هفت روز هفته باز هستند کالاهای هنری محلی و خاصی را پیدا می کنید که برای افرادی که در پی یک یادگاری منحصربه فرد از مسکو هستند کاملا مناسب است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 6 یا 7 عصر. در تابستان هر دو مغازه ساعت بیش تری را پذیرای مشتریان هستند.

موقعیت ایستگاه مترو روی نقشه
منبع: کجارو / kremlintour.com
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1077

به "مراکز خرید مسکو؛ از آویاپارک تا فروشگاه های کالای هنری (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید مسکو؛ از آویاپارک تا فروشگاه های کالای هنری (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید