خط و نشان سهراب برای بالانشینان ، استقلال ملاثانی باخت

به گزارش مجله کامسا، خبرنگاران/خوزستان تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته دهم لیگ برتر مقابل قشقایی به برد رسید و استقلال ملاثانی بازنده شد.

خط و نشان سهراب برای بالانشینان ، استقلال ملاثانی باخت

تیم استقلال خوزستان امروز (سه شنبه) در هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول (جام آزادگان) به مصاف صدرنشین این مسابقات قشقایی شیراز با سرمربیگری مهدی رجب زاده رفت.

به گزارش خبرنگاران، شاگردان سهراب بختیاری زاده در این ملاقات توانستند در یک بازی حساب شده که بررسی دقیقی از بازیکنان تیم حریف نیز داشتند، ابتدا با شوت پر قدرت موسی زاده روی پاس کیانی از داخل محوطه هجده قدم در دقیقه 64 یک بر صفر از قشقایی جلو بیفتند.

استقلالی ها در وقت های تلف شده نیز با خطای دروازبان قشقایی روی کیانی، صاحب یک ضربه پنالتی شدند و توانستند یک گل دیگر به ثمر برسانند. شاگردان بختیاری زاده در این بازی با نتیجه 2 بر صفر به فزونی رسیدند. بعلاوه با این برد، استقلالی ها برای سایر تیم ها خط و نشان کشیدند.

بعلاوه استقلال ملاثانی دیگر تیم خوزستانی به سرمربیگری ابراهیم اشکش به مصاف مس شهر بابک رفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد تا این هفته هم دستش از کسب امتیاز کوتاه مانده بماند.

استقلال خوزستان با این برد 18 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد. استقلال ملاثانی نیز با هفت امتیاز در رده شانزدهم واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1024

به "خط و نشان سهراب برای بالانشینان ، استقلال ملاثانی باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان سهراب برای بالانشینان ، استقلال ملاثانی باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید