گل محمدی: هیچ کس دوست ندارد موفقیت های پرسپولیس دیده شود ، صداوسیما نباید یک شاخ اینستاگرامی را دعوت کند

به گزارش مجله کامسا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کارشناسی که خودش را مانند شاخ اینستاگرامی معرفی کرده به برنامه تلویزیونی آوردند.

گل محمدی: هیچ کس دوست ندارد موفقیت های پرسپولیس دیده شود ، صداوسیما نباید یک شاخ اینستاگرامی را دعوت کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی درباره دلیل حمله خود به رسانه ها در نشست خبری قبل از بازی و استفاده از کلمه چیپ نسبت به برخی برنامه های تلویزیونی گفت: ابتدا این برد را به تمام هواداران پرسپولیس تبریک می گویم. برخی برنامه هایی که از صدا و سیما پخش شد خوب نبود. رفتارهای خوبی از طرف مجری و کارشناسی که برای برنامه آورده بودند انجام نشد. این توهین مستقیم به پرسپولیس بود زیرا کارشناسی به برنامه آوردند که در صفحه رسمی خودش به پرسپولیسی ها فحاشی می کند و بدترین الفاظ را به کار می برد.

وی ادامه داد: این کارشناس برای خودنمایی و برای اینکه از یادها فراموش نشود در صفحات اینستاگرامی با افراد درگیر می شود. وی بازیکن تیم ملی بوده اما چرا باید چنین شخصیتی به برنامه های تلویزیونی بیاید تا نظر بدهد و کارشناسی کند. نمی دانم این اتفاق برای چه افتاد. یکی دو مجری استقلالی فشار زیادی به داور وارد کردند و گفتند داور پرسپولیسی است.

سرمربی پرسپولیس درباره این که آیا پخش این برنامه ها قبل از بازی با فکر و منطق و برنامه ریزی شده بود، گفت: نمی توانم بحث برنامه ریزی را تأیید کنم و بگویم واقعا این کار انجام شده بود. امکان دارد هر مجری به هر حال گرایش های رنگی داشته باشد. اصلاً روی این موضوع بحثی نداریم اما در اجرا باید حتماً عدالت را رعایت کند. توقع من هم از مجریان همین است و چیز دیگری نیست. وقتی می خواهید یک کارشناس بیاورید، باید وجهه ای در جامعه فوتبال داشته باشد، نه این که یک فرد خودش مثل را شاخ اینستاگرامی معرفی کند و همان را به عنوان کارشناس به برنامه بیاوریم.

گل محمدی درباره این که چرا پرسپولیس در این روزها به خار چشم برخی تیم های لیگ رجحان تبدیل شده و دل خوشی از این تیم ندارند، توضیح داد: من هم این موضوع را می بینم و هجمه زیادی روی پرسپولیس است، اما هر تیمی مسائل ما را داشت تا به امروز منحل می شد. با تمام مسائل موجود از لحاظ امکانات و مالی کار می کنیم. یادتان می آید مسائل مدیریتی زیادی وجود داشت و حتی زمین تمرین نداشتیم.

وی افزود: هنوز هم مسائل مالی زیادی وجود دارد که نه آنها را مطرح کرده و نه در بوق و کرنا کردیم و نگفتیم چنین مسائلی داریم.کمترین مبلغ دریافتی در میان تمام 16 تیم لیگ رجحان داشتیم، سوالی می پرسم؛ فکر می کنید از ابتدای فصل تا به امروز در لیگ برتر چه مقدار پاداش گرفته ایم؟ جواب این سؤال را هم می دهم؛ حتی یک قران هم دریافت نکرده ایم.

سرمربی پرسپولیس در باره این که قبل از بازی گفتند قرار است 20 میلیون تومان برای برد در دربی به بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم پاداش دهند گفت: تا به امروز هیچ دریافتی نداشتیم، البته قول داده اند پرداخت کنند اما مسائل مالی ما انقدر زیاد است که فکر نمی کنم انجام شود.

گل محمدی در باره این که از زمان حضورش در این تیم فقط قول شنیده توضیح داد: در این یکی دو سالی که ما در پرسپولیس بودیم مسائل زیادی بوده است.برخی از آنها تا حدودی حل شد اما دوباره به وجود آمد. اگر هر تیمی مسائل پرسپولیس را داشت، نمی توانست به موفقیت برسد. به شرف و غیرت بازیکنانم درود می فرستم زیرا از جان خود به خاطر هواداران مایه می گذارند.

وی ادامه داد: به عشق پرسپولیس این کار را انجام می دهند. برای اعتبار و شخصیت شان از جان مایه می گذارند و این کار آنها جای تقدیر دارد اما همیشه مقابل تیم هایی که فنی و با تمام وجود کار می کنند و می جنگند، سنگ اندازی می شود. هیچ کس دوست ندارد موفقیت های پرسپولیس دیده شود.

سرمربی پرسپولیس در باره این که بینندگان تلویزیونی از بازی روز گذشته پرسپولیس و استقلال الگوی خوبی نمی گیرند گفت: از خیلی از برنامه هایی که به نظر من در باره این مسائل صحبت می کنند انتظار دارم در باره بحث های فنی صحبت کرده و کارشناس فنی بیاروند. ببخشید که این کلمه را به کار می برم اما خود تلویزیون دوست دارد بیشتر از متن و بحث های فنی به حاشیه بپردازد. تلویزیون باید زمانش را با برنامه هایی پر کند که کسی چیزی یاد بگیرد.

گل محمدی ادامه داد: هم در بازی اصفهان که ال کلاسیکوی ایران و هم در دربی 90 دقیقه پرتنش و پرهیجان وجود دارد. در این شرایط چگونه انتظار دارید کسی کاری نکند و هیجانات خود را بروز ندهد؟ من این کارها را اصلاً تأیید نمی کنم اما بخشی از مسائل طبیعی است زیرا هیجان و حساسیت های بازی خیلی زیاد است و امکان دارد تنش هایی به وجود بیاید.

وی در باره این که چرا برخلاف لیگ برتر ایران در آسیا چنین اتفاقاتی نمی افتد، گفت: این موضوع را قبول دارم. مدیریت تیم، ورزشگاه و قانون در این مسابقات وجود دارد. روز گذشته به حدی در ورزشگاه آدم زیاد بود که فکر کردیم بازی با تماشاگر برگزار می شود اما در بین دو نیمه این مشکل را برطرف کردند. برخی از این تنش ها به دلیل غیبت تماشاگران است. در سر و صدای تماشاگر خیلی چیزها چیزها گم می شود. با توجه به این که سروصدای تماشاگر نیست و ورزشگاه خالی است، هر کسی هر کاری کند خیلی به چشم می آید. این مسائل متأسفانه وجود دارد، اما خیلی مهم نیست که بخواهیم یک برنامه را به آن اختصاص بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در باره اینکه خیلی از برنامه های تلویزیونی هم به مسائل فنی می پردازند، گفت: خیلی از برنامه های صدا و سیما هم واقعا آموزنده است و از آنها استفاده می کنم. اما در باره مسائل و تنش هایی که در بازی به وجود می آید باید یک صحبت کلی کنم. اگر قانون اجرا بشود هیچ یک از این مسائل به وجود نمی آید و یا به حداقل می رسد. مدیریت ورزشگاه، مدیریت زمین بازی و کنار زمین که مربیان هستند اگر اتفاق بیفتد، هیچ گاه این اتفاقات رخ نمی دهد و همه چیز سر جای خودش است.

وی در گفت و گو با برنامه آفساید رادیو جوان تاکید کرد: اگر تعداد عکاسان ، خبرنگاران، همراهانی که متعلق به اسپانسر بودند و... را در بازی روز گذشته جمع کنیم حدود 400-300 نفر در ورزشگاه حضور داشتند. این موضوع بد است، از طرفی بحث کرونا را داریم و با مشکل کرونا می جنگیم و از طرفی با تیم حریف. همه فشارها روی بازیکنان و مربیان است. باید این مسائل مدیریت شود و با اجرای قانون هیچ وقت این مسائل ایجاد نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 699

به "گل محمدی: هیچ کس دوست ندارد موفقیت های پرسپولیس دیده شود ، صداوسیما نباید یک شاخ اینستاگرامی را دعوت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: هیچ کس دوست ندارد موفقیت های پرسپولیس دیده شود ، صداوسیما نباید یک شاخ اینستاگرامی را دعوت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید