رغبتی: سیاست کلی، حمایت از توسعه ورزش بانوان است، طرح اولیه البسه کاروان ایران مورد تأیید قرار گرفت

به گزارش مجله کامسا، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد، سیاست کلی ستاد عالی بازی های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی حمایت همه جانبه از توسعه ورزش بانوان است.

رغبتی: سیاست کلی، حمایت از توسعه ورزش بانوان است، طرح اولیه البسه کاروان ایران مورد تأیید قرار گرفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان درباره برگزاری جلسه ستاد عالی بازی های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی گفت: در این نشست که به ریاست حمید سجادی برگزار شد، در مورد سه رویداد بازی های آسیایی هانگژو، بازی های کشورهای اسلامی و المپیک ناشنوایان صحبت شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه بازی های کشورهای اسلامی مرداد ماه در ترکیه و المپیک ناشنوایان اردیبهشت ماه 1401 در برزیل برگزار می شود و همچنین بازی های آسیایی هانگژو را نیز در پیش داریم، در این جلسه درباره کلیت طرح البسه ورزشکاران گفت وگو شد.

رغبتی گفت: همچنین در این نشست اعضای ستاد موافقت کردند چند تیم بانوان به بازی های کشورهای اسلامی اعزام شوند که سرپرست کاروان در مورد تیم های حاضر توضیحات تکمیلی را خواهد داد. سیاست کلی اعضای این ستاد حمایت همه جانبه از توسعه ورزش بانوان است.

وی همچنین تأکید کرد: طرح اولیه البسه کاروان مورد استقبال و تأیید قرار گرفت و قرار شد جزئیات فنی بیشتر البسه و طرح ها در جلسات بعد مورد بررسی قرار بگیرد. قرار است البسه انتخاب شده در سال آینده برای رویدادهای پیش رو به صورت مشترک مورد استفاده قرار بگیرد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان همچنین درباره المپیک ناشنوایان نیز گفت: با حضور مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان در این جلسه درباره مشکل ویزا و اعزام ورزشکاران به المپیک ناشنوایان تصمیمات خوبی اتخاذ شد. مقرر شد برای تسهیل در صدور ویزا ورزشکاران اعزامی به المپیک دیداری با سفیر برزیل داشته باشیم و همچنین صحبت های در مورد حمایت مالی از کاروان ناشنوایان ایران مطرح شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1076

به "رغبتی: سیاست کلی، حمایت از توسعه ورزش بانوان است، طرح اولیه البسه کاروان ایران مورد تأیید قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رغبتی: سیاست کلی، حمایت از توسعه ورزش بانوان است، طرح اولیه البسه کاروان ایران مورد تأیید قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید