روزانه تا 80 تن مرغ منجمد در آذربایجان غربی توزیع می گردد

به گزارش مجله کامسا، خبرنگاران/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور مالی آذربایجان غربی گفت: 800 هزار تن سیب در سردخانه های این استان وجود دارد که آماده صادرات است.

روزانه تا 80 تن مرغ منجمد در آذربایجان غربی توزیع می گردد

نادر صادقی امروز 26 آبان در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی اظهار کرد: بعلاوه در راستای تسهیل صادرات سیب در گمرکات استان، با ایجاد پایانه اختصاصی صادرات سیب و انجام تشریفات گمرکی به صورت شبانه روزی و نیز اختصاص راستا سبز به منظور خروج خارج از نوبت محصول سیب استان ، باید جهاد کشاورزی نوع سیب درجه یک و درجه 2 را در برگه مشخصات قید کند.

وی ادامه داد: اگر نوع درجه سیب در اظهار نامه مشخصات قید گردد فرایند صادرات در گمرک به طور صحیح انجام می گردد و مسئله ای در فرایند صادرات رخ نخواهد داد.

معاون هماهنگی امور مالی آذربایجان غربی با اشاره به فرایند توزیع مرغ منجمد در استان، گفت: در رابطه با توزیع مرغ منجمد نیز روزانه به طور میانه حدود 70 الی 80 تن مرغ منجمد توزیع می گردد که طی روزهای آینده توزیع در سطح بازار تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگاران، صادقی بیان نمود: با توجه به اینکه محدودیتی در منابع تامین مرغ منجمد وجود ندارد باید به قیمت مصوب کیلویی 20 هزار تومان در دسترس عموم مردم و مراکز مورد درخواست قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 952

به "روزانه تا 80 تن مرغ منجمد در آذربایجان غربی توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزانه تا 80 تن مرغ منجمد در آذربایجان غربی توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید