سامسونگ در سال 2020 حدود 2.8 میلیون گوشی تاشو فروخته است

به گزارش مجله کامسا، طبق گزارش جدید شرکت CounterPoint، سامسونگ طی امسال میلادی پیروز به فروش 2.8 میلیون گوشی تاشو شده است. این یعنی در سال 2020، سامسونگ توانسته 73 درصد از کل بازار گوشی های تاشو را از آن خود کند.

سامسونگ در سال 2020 حدود 2.8 میلیون گوشی تاشو فروخته است

از آنجایی که موتورولا و هواوی تنها رقبای سامسونگ در زمینه گوشی های تاشو محسوب می شوند، این شرکت کره ای در این زمینه با رقبای قدری روبه رو نشده است. اما روی هم رفته همین که بیش از 2 میلیون گوشی تاشو سامسونگ راهی بازار شده، موفقیت بزرگی برای این شرکت به حساب می آید. باید خاطرنشان کنیم سامسونگ سال گذشته تنها توانست حدود 500 هزار گوشی تاشو را راهی بازار کند.

سامسونگ سال جاری سه گوشی تاشو به نام های گلکسی Z Flip، گلکسی Z Fold 2 و گلکسی Z Flip 5G را معرفی کرد. گلکسی Z Flip به لطف داشتن سخت افزار بهتر و ویژگی های جذاب تر در مقایسه با موتورولا ریزر توجهات بیشتری را جلب نموده است. از طرف دیگر، گلکسی Z Fold 2 از جهات مختلف یک ارتقای جذاب نسبت به نسل قبلی خود محسوب می گردد و توانسته در بعضی فهرست های مربوط به بهترین گوشی های اندرویدی 2020 قرار بگیرد.

شرکت CounterPoint پیش بینی نموده که سامسونگ حداقل تا آینده نزدیک سلطان بازار گوشی های تاشو خواهد بود. اگرچه در سال 2020 هیچ رقیب قدری برای گوشی های تاشو سامسونگ عرض اندام نکرد، اما در سال 2021 قرار است شرکت هایی مانند اوپو و شیائومی از اولین گوشی تاشو خود رونمایی نمایند.

  • 5 ویژگی که از گوشی تاشو گلکسی زد فولد لایت انتظار داریم

منبع: Android Central

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 467

به "سامسونگ در سال 2020 حدود 2.8 میلیون گوشی تاشو فروخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ در سال 2020 حدود 2.8 میلیون گوشی تاشو فروخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید