شش تنیسور نوجوان به اردوی تیم ملی راه یافتند

به گزارش مجله کامسا، رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس زیر 12 سال امروز در تهران به سرانجام رسید.

شش تنیسور نوجوان به اردوی تیم ملی راه یافتند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، پس از تعیین شدن چهره تنیسورهای برتر در بخش دختران، این بار با برگزاری 4 ملاقات به جای مانده، تکلیف بهترین های بخش پسران هم تعیین می گردد.

در نخستین ملاقات این مرحله، آیریک عابدین زاده با نتیجه (0-6 و 0-6) مقابل دانیال مشتاقی فر به پیروزی رسید، کیارش صادقی با نتیجه (4-6 و 4-6) مقابل فرید ایمانی باخت و سروش معدنیان با نتیجه (0-6 و 2-6) علیرضا مقدسی را برد.

به این ترتیب فرید ایمانی، کیارش صادقی، سروش معدنیان، آیریک عابدین زاده، دانیال مشتاقی فر و علیرضا مقدسی به اسم نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش دختران هم صبا خیرمنش، فردخت علیمی، فریماه فرهی مقدم، غزل رضازاده، نازنین پاشازاده و هانا شعبان پور به اسم نفرات برتر معرفی شدند.

به این ترتیب پس از یک هفته تکلیف نفرات برتر در 2 بخش دختران و پسران تعیین شد.

در این دوره از رقابت ها تنیسورهای منتخب از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، سمنان، کرمان، گلستان و مازندران حضور داشتند.

نفرات برتر این مسابقات به رقابت های زیر 12 سال غرب آسیا که از تاریخ 29 شهریور ماه تا 3 مهر سال 1400 به میزبانی اردن برگزار می گردد اعزام می شوند.

هنگامه عزیزی به اسم سرمربی تیم ملی زیر 12 سال دختران و فرهاد صانع به اسم سرمربی تیم ملی پسران راهنمایی تیم های ملی کشورمان را به عهده خواهند داشت.

یادآور می گردد: سرداوری این مسابقات به عهده شهرزاد لازم زاده بود.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 839

به "شش تنیسور نوجوان به اردوی تیم ملی راه یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش تنیسور نوجوان به اردوی تیم ملی راه یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید