عراقچی: نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام در وین برگزار می گردد

به گزارش مجله کامسا، بنابر اعلام معاون سیاسی وزیر امور خارجه ادامه نشست کمیسیون مشترک برجام قرار شد به صورت حضوری روز سه شنبه در وین برگزار گردد.

عراقچی: نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام در وین برگزار می گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سید عباس عراقچی در کانال تلگرامی خود نوشت: امروز نشست فصلی کمیسیون مشترک برجام به صورت مجازی برگزار گردید. بحث های صریح و جدی صورت گرفت. شرکت نمایندگان تصمیم گرفتند ادامه این نشست را روز سه شنبه به صورت حضوری در وین دنبال نمایند.

همچنین میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین، طی توئیتی نوشت: نشست کمجازی کمیسیون مشترک برجام انتها یافت. بحث ها کاملاً حرفه ای بود و ادامه خواهد داشت. این باور وجود دارد که ما در راستا درستی هستیم اما راه پیش رو آسان نخواهد بود و به کوشش های فشرده ای احتیاج دارد. به نظر می رسد طرف ها برای این کار آماده هستند.

نشست کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک به صورت مجازی در سطح معاونان و مدیران کل وزیران خارجه ایران و 1+4 ساعتی قبل شروع شده بود. ریاست این نشست به عهده انریکه مورا، معاون مدیرکل و دبیر سیاسی سرویس اقدامات خارجی اروپا است که به نمایندگی از جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا حضور داشت.

از قبل اعلام شده بود در نشست امروز درباره بازگشت احتمالی آمریکا به برجام بحث خواهد شد و هم اینکه این اطمینان حاصل گردد تمام طرفین توافق به صورت کامل و موثر، آن را اجرا می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 640

به "عراقچی: نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام در وین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراقچی: نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام در وین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید