لوفت هانزا برای ساخت و اجرای پروژه های فرودگاهی در ایران اعلام آمادگی کرد

به گزارش مجله کامسا، هری هومیستر مدیرگروه شرکت های هواپیمایی لوفت هانزا از آمادگی لوفت هانزا برای ساخت و اجرای پروژه های فرودگاهی در ایران اطلاع داد.

لوفت هانزا برای ساخت و اجرای پروژه های فرودگاهی در ایران اعلام آمادگی کرد

هومیستر، مدیر گروه شرکت های هواپیمایی لوفت هانزا با بیان اینکه برای اولین بار به ایران سفر نموده است گفت:

ایران شریک تجاری بسیار خوب و یک کشور متمدن با تاریخ بیش از هزار ساله است و قرار گرفتن در مرکز یک منطقه مهم از ویژگی های این کشور محسوب می گردد.

مدیر گروه شرکت های هواپیمایی لوفت هانزا گفت که باید اعلام کنم من صرفا مسئول لوفت هانزا نیستم بلکه مسئول سایر شرکت های وابسته به گروه شرکت های هواپیمایی لوفت هانزا مانند زوریخ، ژنو و تمام هم پیمانان خود نیز هستم و تمام مقاصد این مجموعه به بیش از 300 مقصد می رسد. گروه شرکت های هواپیمایی لوفت هانزا با 300 مقصد، 120 هزار کارمند، 18 هوایپمای باری و 624 فروند هواپیمای مسافری از نوع توربو پراب تا ایرباس پهن پیکر A380 (پهن پیکرترین هواپیمای مسافری دنیا) در حال فعالیت است.

مدیر گروه شرکت های هواپیمایی لوفت هانزا اضافه کرد که ما در نظر داریم همکاری های هوایی خود را با شرکا و مشتریان خود افزایش و خدمات لازم را به صورت یک بسته کامل ارائه دهیم چراکه هدف 70 درصد مسافران سفرهای گردشگری و ملاقات با دوستان و بستگان است و 30 درصد بقیه مسافران تجاری هستند.

هری هومیستر با اشاره به این نکته اساسی که تمایل داریم به عنوان شریک ایران برای توسعه ظرفیت ها و توانمندی های دو طرف فعالیت کنیم، گفت:

تخصص ما فعالیت در بازار اروپا و به ویژه بازار آلمان است. نکته دوم در خصوص تعمیر، نگهداری و بهره برداری است که تمایل داریم ظرفیت های داخلی ایران برای توسعه خدمات را شناسایی کنیم و از آنها آگاه شویم و من اعتقاد دارم از جانب ما امکان این کار وجود دارد. نکته سوم و اساسی دیگر این است که از قابلیت ها و ظرفیت های محلی و تجاری در توسعه خدمات استفاده گردد.

هری هومیستر در انتها باید اظهار داشت که پویایی بازار ایران از نقاط قوت این کشور است که باید اطلاعات لازم را در خصوص آن کسب کنیم تا بدانیم به عنوان دو شریک تعامل ما به چه صورت خواهد بود و در همکاری های مشترک چگونه فعالیت خواهیم کرد.

وی با یادآوری سابقه همکاری لوفت هانزا با ایران گفت:

نشست ما نقطه آغاز مجدد همکاری های دو طرف است. ما باید آنالیز کنیم تا ببینیم خدمات تعمیر، نگهداری و بهره برداری به چه صورتی می تواند در ایران ارائه گردد. آیا برای استفاده خود ایرلاین ها است یا اینکه تمایل برای ورود به سطح دنیای نیز وجود دارد؟ ما تمایل داریم دیدگاه های خود را در این زمینه به اشتراک بگذاریم.

مدیر گروه شرکت های هواپیمایی لوفت هانزا اضافه کرد که مسئله توسعه زیرساخت ها برای ارائه خدمات با کیفیت بسیار اهمیت دارد زیرا لوفت هانزا شرکتی است که خدمات با کیفیتی را ارائه می نماید و در ایران بحث کیفیت با توجه به رقابتی که برای ورود به بازار وجود دارد مسئله مهمی است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 998

به "لوفت هانزا برای ساخت و اجرای پروژه های فرودگاهی در ایران اعلام آمادگی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوفت هانزا برای ساخت و اجرای پروژه های فرودگاهی در ایران اعلام آمادگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید