متشرعی: از شاگردانم در نیمه اول راضی نیستم، بازیکن خارجی هنوز با تیم هماهنگ نیست

به گزارش مجله کامسا، سرمربی تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم گفت: از عملکرد شاگردانم در نیمه نخست بازی برابر گروه بهمن راضی نیستم.

متشرعی: از شاگردانم در نیمه اول راضی نیستم، بازیکن خارجی هنوز با تیم هماهنگ نیست

شایسته متشرعی درباره پیروزی برابر تیم گروه بهمن در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: شاگردانم در نیمه اول اصلا خوب بازی نکردند که یکی از دلایل اصلی آن این است که تینا عیساییان بعد از آسیب دیدگی فقط یک جلسه با تیم تمرین کرد و در دوران نقاهت بود. معصومه اسماعیل زاده، دیگر بازیکن تیم ما هم همین شرایط را داشت.

وی اضافه کرد: بازیکن مونته نگرویی تیم ما به تازگی به تیم پیوسته و هنوز با بازیکنان هماهنگ نیست. او نیمه دوم بیشتر بازی کرد و از آنجایی که در بوندس لیگا بازی نموده سطح آن مسابقات با سطح بازی های ما خیلی تفاوت دارد بنابراین به او فرصت بازی دادیم تا سطح بازی های لیگ ایران را ببیند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم اعلام نمود: از عملکرد شاگردانم در نیمه اول راضی نیستم. باید فیلم بازی را دیده و ایرادهای کار را رفع کنیم که در آینده شاهد عملکرد بهتری از تیم باشیم.

وی درباره آمدن دیگر بازیکن خارجی تیمش گفت: دیگر بازیکن خارجی تیم هم با انجام شدن کارهایش به ایران می آید و به مرحله پلی آف می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 973

به "متشرعی: از شاگردانم در نیمه اول راضی نیستم، بازیکن خارجی هنوز با تیم هماهنگ نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متشرعی: از شاگردانم در نیمه اول راضی نیستم، بازیکن خارجی هنوز با تیم هماهنگ نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید