یک ایرانی کانادایی به ارائه خدمات جعلی مهاجرتی در انتاریو متهم شد

به گزارش مجله کامسا، محققان واحد جرایم اقتصادی پلیس منطقه ای یورک در ارتباط با یک پرونده کلاهبرداری ادامه دار که شامل خدمات جعلی مهاجرتی می گردد، اتهام هایی علیه یک فرد مطرح نموده اند.

یک ایرانی کانادایی به ارائه خدمات جعلی مهاجرتی در انتاریو متهم شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

در نوامبر 2019، پلیس منطقه ای یورک آغاز به آنالیز اطلاعاتی درباره مظنونی کرد که خودش را به عنوان یک وکیل جا زده و خدمات مهاجرتی ارایه می کرد. همچنین گزارش شده بود که مظنون اسناد جعلی تهیه می نموده و به مشتریان ارایه می کرد تا تصور نمایند خدمات مهاجرتی در حال اجرا است.

محققان به این نتیجه رسیدند که مظنون که به عنوان دستیار اجرایی یک شرکت خدمات قانونی مهاجرتی در شهر مارکام فعالیت می نموده، خودش را در رسانه های اجتماعی و به صورت دهان به دهان به عنوان یک مشاور مهاجرتی معرفی می نموده و این در حالی است که هیچگونه جواز و صلاحیتی برای انجام این کار نداشته است.

او بیشتر مشتریانی را قبول می کرد که تازه وارد به کانادا بودند و اصلیت ایرانی داشتند. او به آن ها پیشنهاد یاری در ارتباط با شهروند دائمی شدن یا آوردن اعضای خانواده به کانادا می داد. مظنون برای خدماتی که هرگز ارایه نشدند از مشتریان پول دریافت کرد و به آن ها اسنادی جعلی داد که ظاهرا نشان می دادند کار دارد انجام می گردد.

مظنون روز سوم جولای 2020 دستگیر و متهم شده است. تا به حال چند قربانی جلو آمده اند و برخورد خود با فرد متهم را توصیف نموده اند اما محققان باور دارند قربانیان بیشتری وجود دارند.

اتهام های این زن که ز. فولادی نام دارد و 43 ساله است، شامل کلاهبرداری بالای 5 هزار دلار، سرقت بالای 5 هزار دلار، سه مورد ارایه اسناد جعلی و سه مورد تهدید می گردد.

تحقیق ها ادامه دارد و از هر کسی که اطلاعاتی در این زمینه دارد دعوت می گردد با واحد جرایم اقتصادی پلیس منطقه ای یورک یا کرایم استاپرز تماس بگیرد.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 227

به "یک ایرانی کانادایی به ارائه خدمات جعلی مهاجرتی در انتاریو متهم شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "یک ایرانی کانادایی به ارائه خدمات جعلی مهاجرتی در انتاریو متهم شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ایرانی کانادایی به ارائه خدمات جعلی مهاجرتی در انتاریو متهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید