مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام: فعالیت شرکت های تعاونی توسعه و عمران زمینه ساز رشد و رونق اقتصادی می شود

به گزارش مجله کامسا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: فعالیت شرکت های تعاونی توسعه و عمران زمینه ساز رشد و رونق اقتصادی می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام: فعالیت شرکت های تعاونی توسعه و عمران زمینه ساز رشد و رونق اقتصادی می شود

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش روابط عمومی اداره کلتعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام دراولین جلسه شرکت های تعاونی عمرانی شهرستانی که با حضور سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی استاندار و فرمانداران ایلام به صوت ویدیو کنفرانس برگزار شد، شرح مختصریاز فلسفه و اهداف تشکیل تعاونی ها و هم چنین آخرین آمار و شرایط تعاونی های تشکیلشده و فعال پرداخت و خواستار حمایت فرماندران و مدیران دستگاه های اجرایی از فرایندتشکیل این تعاونی ها شد.

همچنین با برشمردن فعالیت هایتعاونی های توسعه و عمران شهرستان ایلام خواستار حمایت دستگاهای اجرایی در جهت رفعموانع فعالیت این تعاونی ها شد.

وی گفت: با تاکید بر ضرورت تشکیل سریعتر تعاونی های توسعه عمران در تمامیشهرستان های استان، فعالیت شرکت های تعاونی توسعه و عمران زمینه ساز رشد و رونقاقتصادی می شود.

وی گفت: فراهم کردن زمینه فعالیت برای شرکتهای تعاونی توسعه و عمران و تجمیع سرمایه های خرد و هدایت صحیح و شفاف این منابعدر انجام امور اقتصادی موجب علاقه مندی و ترغیب مردم برای مشارکت در این فعالیت ها و زمینه ساز رشد و رونق اقتصادی خواهد شد.

وی با اشاره به قانون شرکت های تعاونی توسعه عمران اضافه کرد: طبق قانون دستگاه های اجرایی قبل از هرگونه برگزاریمزایده باید اطلاعات و سایر موارد مربوط به فعالیت و طرح های خود را به اداره کلتعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کنند تا طرح ها وخدمات دارای قابلیت واگذاری به شرکت های تعاونی توسعه و عمران ، شناسایی و با ترکتشریفات اجرای این طرح ها به شرکت های تعاونی توسعه و عمران واگذار شود.

وی نقش فرمانداران و تعامل آنها را با ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تشکیلشرکت های تعاونی توسعه و عمران سازنده عنوان و گفت: ظرفیت های بسیاری در استانوجود دارد که می توان به شرکت های توسعه و عمران واگذار کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 474

به "مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام: فعالیت شرکت های تعاونی توسعه و عمران زمینه ساز رشد و رونق اقتصادی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام: فعالیت شرکت های تعاونی توسعه و عمران زمینه ساز رشد و رونق اقتصادی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید