تور تایلند لحظه آخری: معتمدی: بازی زیبایی انجام دادیم، به امتیاز بازی تایلند احتیاج داریم

به گزارش مجله کامسا، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هندبال دختران جوان ایران پنجشنبه 19 اسفندماه در دومین ملاقات خود در شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا و انتخابی جهانی توانست با نتیجه 42 بر 37 پیروز شد.

تور تایلند لحظه آخری: معتمدی: بازی زیبایی انجام دادیم، به امتیاز بازی تایلند احتیاج داریم

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

مهسا معتمدی در مصاحبه با خبرنگاران پیرامون این بازی و مقدار رضایت از عملکرد شاگردان خود گفت: خدا رو شکر امروز بازی قشنگ تری داشتیم. بچه ها با آمادگی بیشتری در زمین حاضر شدندو با فکر بازتری وارد بازی شدند. آماده تر از بازی قبلی بودند. تمام حرف هایی ها که از طرف کادر فنی در زمین ارائه شد را اجرا کردند

وی اضافه نمود: خیلی خوشحالم که توانستیم جبران بازی قبل را بکنیم و خیلی نمایش بهتری را اجرا کنیم. بچه ها در تمام توانشان همه خواسته ما را برآورده کردند جز اول بازی در تمام این ملاقات جلو بودیم اما باز هم فکر می کنیم نکاتی ریزی وجود دارد که باید برای بازی بعدی روی آن کار گردد و امیدوارم بازی بعدی باز هم فرایند رو به رشدی داشته باشیم.

تمام تیم ها خوب هستند سطح آنها نسبت به سالهای قبل که دیده بودم خیلی بالا آمده است. مطمئناً برای بازی برابر تایلند باید خوب بازی کنیم. ما احتیاج به دو امتیاز بازی داریم و با یک نمایش خوب و ارائه یک بازی عالی این امتیاز را کسب کنیم.

تیم هندبال جوانان ایران در سومین ملاقات خود روز شنبه 21 اسفندماه برابر تایلند قرار می گیرد.

شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در بخش دختران از 16 اسفند به میزبانی قزاقستان شروع شده است. در این مسابقات 5 تیم ایران، قزاقستان، هند، ازبکستان و تایلند حضور دارند و 2 تیم اول جواز حضور در مسابقات جهانی اسلوونی را دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1066

به "تور تایلند لحظه آخری: معتمدی: بازی زیبایی انجام دادیم، به امتیاز بازی تایلند احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند لحظه آخری: معتمدی: بازی زیبایی انجام دادیم، به امتیاز بازی تایلند احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید