نجاتی: فعلاً در 2 وزن کشتی می گیرم، در حال درمان پایم هستم

به گزارش مجله کامسا، فرنگی کار المپیکی ایران که اخیراً در جام بین المللی صربستان دو وزن بالاتر کشتی گرفته است، گفت در آینده در دو وزن مبارزه خواهد نمود.

نجاتی: فعلاً در 2 وزن کشتی می گیرم، در حال درمان پایم هستم

علیرضا نجاتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره عملکردش در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی لیوبومیر ایوانوویچ صربستان گفت: برای دو وزن بالاتر خوب بودم، اما در همان کشتی اول مچ پایم آسیب دید. دو دور آنجا کشتی گرفتم که مبارزه دومم با محمدجواد رضایی بود و باختم.

این کشتی گیر 22 ساله در خصوص اینکه آیا حضورش در مسابقات امیدهای دنیا قطعی شده است، توضیح داد: نه، چیزی قطعی نشده است. هنوز کادر فنی تیم ملی چیزی در این مورد به من نگفته است.

وی که گفته می شد باید بعد از المپیک حتماً وزنش را تغییر بدهد و به همین دلیل در جام صربستان دو وزن بالاتر کشتی گرفت تا خودش را در وزن المپیکی محک بزند، در خصوص آینده اش توضیح داد: تصمیم دارم هم در وزن 63 کیلو کشتی بگیرم و هم 68 کیلو. من مستقیم به وزن 67 کیلو نمی روم.

نجاتی که در المپیک برخلاف انتظارات بازنده شد، در خصوص انگیزه اش گفت: قطعاً از نظر روحی بهتر خواهم شد. در اردوی تیم ملی هم حضور ندارم و ان شاءالله کارم بعد از دنیای نروژ آغاز خواهد شد.

نجاتی با اشاره به آسیب دیدگی اش در صربستان توضیح داد: فعلاً تمرین کشتی ندارم و از یک هفته آینده تمریناتم را آغاز خواهم کرد. در حال درمان پایم و بعلاوه مشغول فیزیوتراپی هستم.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی دنیا در سال 2019 درباره حضورش در لیگ هم گفت: تیم فولادین ذوب با من صحبت نموده است، اما هنوز قرارداد نبسته ام. شاید طی چند روز آینده قرارداد امضا گردد و با لیگ کارم را آغاز کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 858

به "نجاتی: فعلاً در 2 وزن کشتی می گیرم، در حال درمان پایم هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجاتی: فعلاً در 2 وزن کشتی می گیرم، در حال درمان پایم هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید