واکنش فرمانده نیروی دریایی درباره شرایط ملوان

به گزارش مجله کامسا، فرمانده نیروی دریایی ارتش به حمایت از ملوان واکنش نشان داد.

واکنش فرمانده نیروی دریایی درباره شرایط ملوان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دریادار شهرام ایرانی درمورد حضور خودش و جمعی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در استادیوم آزادی همزمان با روز خلیج فارس، گفت: سال گذشته نیز برای همین روز مبارک به استادیوم آزادی آمدیم. امروز برای همه هم وطنان عزیز ما یک روز ملی است و قطعا حال و هوای استادیوم نیز خلیج فارسی است. همه طرفداران دریادل بوده و تیم شان را تشویق می نمایند. ان شاءالله آن ها نتیجه مطلوب شان را خواهند گرفت.

وی درمورد اینکه آیا با وجود واگذاری باشگاه ملوان به بخش خصوصی، آیا همچنان نیروی دریایی از این باشگاه حمایت می نماید، گفت: به عنوان یک دریانورد عاشق ملوانی ها هستیم و حتما کنار این عزیزان هستیم، اما همه ورزشکاران به علت بالا بردن پرچم نظام برای ما عزیز هستند. به همه تیم ها علاقه داریم و اگر وقت کنیم می بینیم نتایج چه می گردد. جدول را هم بیشتر نگاه خواهیم کرد. البته حتما در کنار عزیزان مان در ملوان هستیم، زیرا ناوگان شمال ما در هیأت مدیره این باشگاه حضور دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش درخصوص شرایط وررس این نیرو، گفت: خدا را شکر شرایط خوب است، اما بیشتر نگاه ما به ورزش تخصصی خودمان است که عزیزان ما در دریا باید بتوانند فعالیت نمایند. اولویت برای ما پنج گانه، آمادگی جسمانی و قایقرانی در حوزه های مختلف است. قطعا شنا نیز یکی از اولویت های نیروی دریایی است، اما حمایت از ورزش های تیمی مثل فوتبال، والیبال، بسکتبال و ... را نیز در دستور کار داریم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1402 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1286

به "واکنش فرمانده نیروی دریایی درباره شرایط ملوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فرمانده نیروی دریایی درباره شرایط ملوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید