کارگروه ساماندهی تشکل های مالی ملی کشور با همراهی سه اتاق تشکیل می گردد

به گزارش مجله کامسا، تهران (پانا) - بر اساس اطلاعیه اتاق اصناف ایران کارگروه ساماندهی تشکل های مالی ملی کشور با همراهی اتاق های بازرگانی، اتاق اصناف ایران و اتاق تعاون تشکیل شد و تشکل های مالی ملی می توانند تا 30 بهمن 1400 در سامانه مربوطه ثبت نام نمایند.

کارگروه ساماندهی تشکل های مالی ملی کشور با همراهی سه اتاق تشکیل می گردد

به گزارش اتاق اصناف ایران، این کارگروه با موضوع سه اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اتاق تعاون ایران و مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت راه و شهرسازی، سازمان ثبت املاک و اسناد کشور، کانون عالی انجمن های کارفرمایی ایران و مرکز آمار ایران، تشکیل شده است.

به موجب مواد (2) و (3) و (5) قانون بهبود مستمر محیط کسب وکار، دستگاه های اجرایی می بایست هنگام آنالیز، تدوین یا اصلاح مقررات، بخشنامه ها و رویه های اجرایی نظر تشکل های مالی مندرج در لیست ملی تشکل های مالی را اخذ کنند.

بعلاوه به موجب آیین نامه اجرایی تبصره (2) ماده (4) قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی مصوب مورخ 1400/2/19 هیات وزیران، مرجع شناسایی و ساماندهی تشکل های مالی ملی، انتشار و به روزرسانی لیست این تشکل ها، کارگروه ساماندهی تشکل های مالی ملی کشور است.

در این راستا از همه تشکل های مالی برای فعالیت در سطح ملی دعوت می گردد برای قرار گرفتن در لیست ملی تشکل های مالی و بهره مندی از مزایا و فرصت های پیش روی تشکل های ملی، اطلاعات خود را حداکثر تا سی ام بهمن ماه 1400 در سامانه یکپارچه تشکل های مالی ملی به آدرس nesis.ir ثبت نام کنند.

بنا بر اطلاعیه اتاق اصناف ایران گفتنی است: اتاق ها و اتحادیه های صنفی که به صورت استانی یا شهرستانی به ثبت رسیده اند مشمول این مصوبه نبوده و نمی بایست برای ثبت نام در سامانه اقدام کنند و بدیهی است اتاق اصناف ایران به کنندگی از تشکلهای صنفی سراسر کشور به موجب قانون نظام صنفی امور مربوط به صنوف را پیگیری کرده و با توجه به توافق اتاق های اصناف، بازرگانی و تعاون دبیرخانه این کارگروه در محل اتاق بازرگانی ایران مستقر بوده و در صورت احتیاج به هر گونه هدایت با شماره(85732343-021) تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 985

به "کارگروه ساماندهی تشکل های مالی ملی کشور با همراهی سه اتاق تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگروه ساماندهی تشکل های مالی ملی کشور با همراهی سه اتاق تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید