کوچک ترین بازیگر صفر بیست و یک چگونه انتخاب شد؟

به گزارش مجله کامسا، پدر بازیگر خردسال سریال صفر بیست و یک از نحوه انتخاب پسرش برای نقش آفرینی در این مجموعه گفت.

کوچک ترین بازیگر صفر بیست و یک چگونه انتخاب شد؟

به گزارش گروه سیما خبرنگاران از خبرنگاران جوان، مهبد بیور بازیگر خردسالی است که این روزها در سریال صفر بیست و یک به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری بازی می نماید. او هفت سال دارد و پیش از این در فصل اول سریال بچه مهندس بازی نموده است.

امیر بیور کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر درباره چگونگی انتخاب فرزندش برای بازی در سریال صفر بیست و یک گفت: یکی از دوستان با من تماس گرفت و گفت گروهی به دنبال یک پسر بچه 6 یا 7 ساله برای بازی در یک سریال هستند. من هم عکس پسرم را ارسال کردم و بعد از حدود یک ساعت، به من زنگ زدند که برای تست گریم برویم.

وی اضافه کرد: عوامل مجموعه صفر بیست و یک به دنبال کودکی بودند که سواد خواندن و نوشتن نداشته باشد؛ مهبد هم این شرط را داشت و برای حفظ دیالوگ هایش یکسری تکنیک ها را به او یاد دادم و تجربه هایم را در اختیارش گذاشتم. مهبد با کاراکتر سروش همخوانی کامل دارد و به نوعی این شخصیت را پرورانده است.

بیور توضیح داد: مهبد خستگی بیست و هشت سال کار حرفه ای من در عرصه هنر را به در کرد. او ثمره زندگی من است. همواره این را گفته ام که حفظ اخلاق از هنر سخت تر و رعایت اخلاق از رعایت تکنیک های هنر به مراتب سخت تر است و همین را به مهبد یاد می دهم. خیلی از بازیگران خردسال بعد ها از بازیگری کناره گیری می نمایند؛ تمام کسانی که در سریال ها و فیلم های مختلف بازی کردند استعداد های درخشانی بودند ولی متاسفانه به دلیل شغل نامرتبط والدین نتوانستند در این شغل دوام بیاورند و کارشان ادامه پیدا نکرد. حمایت نشدند و در نهایت به یک یا دو بازی بسنده کردند؛ ولی والدینی که شغلشان مربوط به حرفه بازیگری باشد بهتر می توانند به فرزندان خود یاری نمایند.

پدر بازیگر خردسال سریال صفر بیست و یک درباره واکنش مردم به بازی پسرش اظهار کرد: مهبد در یک روز 1200 پیغام دارد که خوشبختانه تا به الان واکنش های بسیار خوبی از مردم گرفته ایم. مردم وقتی مهبد را می بینند، عکس یادگاری می گیرند و این باعث خوشحالی ماست. او اولین بازیگر کودک یک سریال 100 قسمتی است. در این مدت کوتاه مهبد سه پیشنهاد دیگر هم از سوی کارگردانان مختلف داشته است؛ دو پیشنهاد برای کار سینمایی و یک مورد برای سریال.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 359

به "کوچک ترین بازیگر صفر بیست و یک چگونه انتخاب شد؟" امتیاز دهید

5 کاربر به "کوچک ترین بازیگر صفر بیست و یک چگونه انتخاب شد؟" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچک ترین بازیگر صفر بیست و یک چگونه انتخاب شد؟"

1 دیدگاه

سیاوش 20 آبان 1400

این بچه عالیه من بازی روانشو دوست دارم
و میگن تکنیکی ترین و گرون ترین بازیگر کودکه تو ایران
الان تو پیجش پیگیرم و در حال حاضر در حال ساخت یه سریال هستن که در خبرها اومده اولین هری پاتر ایرانه تو این سریال جدیدی که قراره بیاد

پاسخ به سیاوش
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید