کی روش: من به گروه دایناسور های جام جهانی تعلق دارم

به گزارش مجله کامسا، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: من در گروه دایناسور های جام جهانی قرار گرفته ام و به همین علت انتظاراتی از خودم دارم.

کی روش: من به گروه دایناسور های جام جهانی تعلق دارم

کارلوس کی روش در مصاحبه با تلویزیون رسمی فیفا در مورد بازیکنان تیم ملی کشورمان و تفاوت آن ها با جام جهانی 2018 روسیه گفت: اگر 25 بازیکنی که در اینجا همراه من هستند را در نظر بگیریم، می توان گفت تقریباً همان بازیکنان جام جهانی 2018 هستند. فقط یک بازیکن جوان به تیم اضافه شده است.

وی ادامه داد: البته متاسفانه 3-4 روز قبل از اینکه به قطر بیاییم یکی از مهمترین بازیکنان مان در خط میانی را یعنی امید ابراهیمی از دست دادیم. با این حال اکثریت تیم دقیقا همان بازیکنان جام جهانی 2018 هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد تجربه اش در چهارمین حضور در جام جهانی گفت: امیدوارم به مقدار کافی یاد گرفته باشم تا بتوانم به این بازیکنان و تیمم در این دوره یاری کنم. من می گویم که من به گروه دایناسور ها در جام جهانی تعلق دارم. به همین علت انتظاراتی از خودم دارم.

وی ادامه داد: می خواهم همه تخصص و تجربه ام را به کار گیرم تا به بازیکنان و تیمم خدمت کنم.

کی روش در رابطه با اینکه آیا تیم ملی ایران می تواند نسبت به جام جهانی 2018 بهتر کار کند و بیشتر از 4 امتیاز دریافت کند، گفت: هدفمان همین است، اما مواقعی در جام های جهانی بوده که تیم ها با حتی 3 امتیاز به مرحله بعدی صعود نموده اند. به همین علت همانطور که شما گفتید، مجموع کار ها اهمیت دارد و این مهم است که چگونه با این جام جهانی روبه رو شویم.

وی گفت: برای ما ساده است. برای ما فقط یک بازی وجود دارد با 3 نیمه مختلف. نیمه اول با انگلیس، نیمه دوم با ولز و در نیمه سوم باید با آمریکا رقابت کنیم. باید در نهایت ببینیم می توانیم امتیاز لازم را کسب کنیم و به مرحله بعدی صعود کنیم یا خیر.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آبان 1401 بروزرسانی: 29 آبان 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1215

به "کی روش: من به گروه دایناسور های جام جهانی تعلق دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش: من به گروه دایناسور های جام جهانی تعلق دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید