7بوستان به کام توانیابان

به گزارش مجله کامسا، 7 بوستان منطقه 15 برای تسهیل حضور، تردد آسان و ایمنی توانیابان از ابتدای سال تا کنون مناسب سازی شدند.

7بوستان به کام توانیابان

به گزارش خبرنگاران، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه15 با اعلام این خبر و اشاره به اینکه افراد دارای معلولیت باید از تمام حقوق شهروندی برخوردار باشند، گفت: طرح مناسب سازی معابر و بوستان ها با هدف ایجاد رفاه برای حضور افراد دارای معلولیت یکی از اقدامات اولولیت دار مدیریت شهری است و براساس آن از ابتدای سال تا به امروز بوستان های گلگشت، وحدت، گلچین، میرعماد، والفجر، راستیان و گل نرگس در نواحی هفتگانه منطقه 15 مناسب سازی شده است.

مهدی استرابی در ادامه به تشریح جزئیات فعالیت های که در این مدت اجرا شده پرداخت و گفت: رنگ آمیزی نیمکت، سطل زباله، هرس شاخه های سرگیر، نصب آبخوری معلولان، نیمکت، تابلو راهنما، جابه جایی فلاور باکس از جهت نابینایان، جابه جایی گلدان ورودی پارک، تعویض و ایجاد درپوش به روی تاسیسات کف بوستان، رسیدگی به شرایط کف پوش های زمین بازی و جانمایی پارکینگ معلولان از جمله اقدامات اجرا شده در این بوستان ها بوده است. البته اجرای کف پوش و نوار شیاری برای جهتیابی نابینایان و سرویس بهداشتی با رمپ مناسب برای استفاده معلولان در بوستان های منطقه نیز در دستور کار معاونت فنی و عمران منطقه واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1199

به "7بوستان به کام توانیابان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7بوستان به کام توانیابان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید