JLR؛ نام تازه جگوار، لندروور

به گزارش مجله کامسا، جگوار-لندروور همزمان با اجرای یک استراتژی تازه نامش را به JLR تغییر داد. در استراتژی نو، کارخانه به چهار زیرمجموعه رنج روور، دیسکاوری، دیفندر و جگوار تقسیم می گردد.

JLR؛ نام تازه جگوار، لندروور

خودروساز انگلیسی سال های گذشته کوشش نموده بود تا مجموعه شاسی بلندهای خود را تا حد امکان از هم جدا کند تا با یکدیگر رقابت ننمایند. با این هدف، رنج روور بر لوکس بودن تاکید می کرد، دیسکاوری قرار بود شاسی بلندی برای خانواده ها باشد و دیفندر ماشینی بود که برای رانندگی خارج از جاده ساخته می شد. حالا JLR این سه بخش را همراه با جگوار به زیرمجموعه های مستقل تر تبدیل نموده تا راحت تر رشد نمایند.

با این دسته بندی نو، نمایندگی ها بر فروش یک مارک تمرکز خواهند کرد و طراحی داخلی آنها هم لوکس تر خواهد شد. JLR بعلاوه بوتیک هایی در محله های ثروتمند تاسیس می نماید.

JLR همزمان اظهار داشت که برای ساخت یک پلتفرم الکتریکی یک میلیارد پوند (بیش از یک میلیارد و 200 میلیون دلار) سرمایه گذاری نموده است. این بخشی از سرمایه گذاری 15 میلیارد پوندی (18 میلیارد و 600 هزار دلاری) کارخانه است تا در نهایت جگوار را به یک خودروساز الکتریکی تبدیل کند.

جگوار سال آینده یک ماشین چهار در اسپرت الکتریکی به بازار عرضه می نماید که قیمت پایه اش صد هزار پوند (124 هزار دلار) است. JLR می گوید این جگوار نو سریع ترین ماشینی است که در تاریخ کارخانه ساخته شده و می تواند با هر بار شارژ تا 700 کیلومتر حرکت کند. با استراتژی نو کارخانه، جگوار می خواهد در آینده با خودروسازان لوکسی مانند بنتلی رقابت کند.

منبع: فوت و فن / bbc.com
انتشار: 7 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1402 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1285

به "JLR؛ نام تازه جگوار، لندروور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "JLR؛ نام تازه جگوار، لندروور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید