آشنایی با روش درست کردن مرغ سوخاری در منزل

به گزارش مجله کامسا، غذا های فست فودی امروزه جایگاه خاصی در میان افراد و خانواده ها پیدا نموده اند و و هواداران خاص خود را دارند. تنوع این غذا ها بسیار زیاد است و مزه تازه آن ها هر کسی را به شوق می آورد تا حتی یک بار هم که شده این غذا ها را امتحان نمایند. مرغ سوخاری یکی از این غذا های فست فودی است. مرغ سوخاری کنتاکی از معروف ترین غذا ها در کشور آمریکا است که روش پخت آن با روش پخت مرغ سوخاری معمولی یکسان نیست و در جزئیات خاصی با یکدیگر تفاوت دارند.

آشنایی با روش درست کردن مرغ سوخاری در منزل

فست فود های زیادی در کشور ما هستند که مرغ سوخاری درست می نمایند و تحویل مشتری می دهند. اما رستوران تهران مرغ سوخاری با چندین سال سابقه در زمینه پخته مرغ سوخاری در صدر این فهرست واقع شده است و در زمینه پخت مرغ سوخاری کنتاکی بسیار ماهر است. در این میان خیلی از افراد هستند که مایلند این نوع مرغ سوخاری را در منزل درست نمایند. درست کردن مرغ سوخاری در منزل به سبک کنتاکی مراحل خاصی دارد که باید رعایت گردد تا بتواند به مزه اصلی مرغ سوخاری کنتاکی برسد. البته بهتر است بدانید رستوران تهران مرغ سوخاری در حوزه پخت مرغ سوخاری در سطوح بین المللی با رستوران های معروف رقابت می نماید.

مرغ سوخاری کنتاکی را در منزل بخورید!

هواداران مرغ سوخاری کنتاکی فکر می نمایند که برای خوردن این غذا لذیذ حتماً باید به رستوران مراجعه نمایند و مزه اصلی کنتاکی را در آنجا بچشند. البته که این مسئله کاملاً درست بوده و سبک تهیه این نوع مرغ در رستوران تهران مرغ سوخاری کاملاً خاص است. اما شما می توانید با رعایت جزئیات خاصی این غذا لذیذ را در منزل نیز تهیه کنید. تفاوت اصلی میان مرغ سوخاری کنتاکی با نوع معمولی در ادویه ترکیبی متفاوت آن است که باعث می گردد طعم مرغ کنتاکی خوشمزه تر گردد.

شما باید برای تهیه مرغ سوخاری کنتاکی مواد لازم آن را تهیه و طبق مراحل پخت آن پیش بروید. موادی که برای تهیه مرغ سوخاری کنتاکی ضروری است شامل سینه مرغ، تخم مرغ، کورن فلکس، سیر، شیر، آرد سفید قنادی، ادویه آلسپایس یا فلفل شیرین، ادویه کاری، نمک و فلفل سیاه، پاپریکا و روغن است. البته بر اساس تعداد افرادی که شما می خواهید برای آن ها مرغ سوخاری کنتاکی تهیه کنید، میزان این مواد نیز متغیر است. مراحل اصلی درست کردن مرغ سوخاری در منزل به سبک کنتاکی شامل موارد زیر است :

مرحله اول

در مرحله اول برای اینکه مرغ سوخاری کنتاکی درست کنید، باید تکه های مرغ را در میزان های مشخصی برش بزنید و در یک ظرف بزرگ بریزید. البته بهتر است بدانید گوشت مرغ نباید بسیار ریز گردد و بهتر است تکه های مرغ حالت درشت خود را حفظ نمایند. درست کردن مرغ سوخاری در منزل نیازمند رعایت این نکات ریز و درشت است تا در نهایت مرغ سوخاری خوشمزه به دست بیاید.

مرحله دوم

پس از اینکه گوشت مرغ را در داخل ظرف قرار دادید، برای اینکه تکه های گوشت را طعم­دار کنید، باید میزانی سیر در ظرف دیگری رنده نمایید. سپس سیر را همراه با شیر، ادویه آلسپایس، ادویه کاری، فلفل سیاه، پاپریکا و نمک به طور کامل ترکیب کنید تا کاملاً یکدست شوند. تمام این مراحل در رستوران تهران مرغ سوخاری برای درست کردن مرغ سوخاری کنتاکی انجام می گردد تا مرغ سوخاری مزه لذیذ پیدا کند.

مرحله سوم

در این مرحله موادی که ترکیب شده را به گوشت مرغ اضافه و مواد طعم دهنده و مرغ را با دستتان به طور کامل ترکیب کنید تا مزه آن به تمام قسمت های گوشت مرغ برسد. فرایند ترکیب کردن اهمیت زیادی در درست کردن مرغ سوخاری در منزل دارد. به نحوی که تمام قسمت های مرغ باید مزه این مواد را بگیرد. در نهایت درب ظرف را با استفاده از سلفون به طور کامل بپوشانید و تا دو ساعت در یخچال بگذارید.

مرحله چهارم

پس از گذشت زمان و طعم دار شدن گوشت مرغ ظرف را از یخچال خارج کنید تا به دما محیط برسد. در یک ظرف دیگر تخم مرغ ها را بشکنید و با استفاده از چنگال هم بزنید تا یکدست گردد. سپس آرد سفید را در یک ظرف دیگر بریزید و کنار دستتان قرار دهید. بعلاوه کورن فلکس را به صورت تکه های درشت ببرید و در یک ظرف دیگری کنار دستتان بگذارید.

مرحله پنجم

در این مرحله یک تابه را روی حرارت بگذارید و در داخل آن روغن بریزید. میزان روغن باید آنقدر باشد که مرغ ها در هنگام سرخ شدن روی آن شناور بمانند. سپس تکه های مرغ را داخل آرد سفید بغلتانید. بعد تکه های مرغ را داخل تخم مرغ بغلتانید و در نهایت آن را داخل ظرف کورن فلکس بچرخانید. سپس مرغ را در روغن داغ بگذارید تا کاملاً برشته گردد البته رنگ مرغ ها نباید قهوه ای گردد.

مرحله آخر

در نهایت مرغ سوخاری خارج شده از روغن را روی یک توری فلزی یا دستمال بگذارید تا روغن اضافی آن به طور کامل گرفته گردد و سپس آن را همراه با سس میل کنید.

مرغ سوخاری کنتاکی را آنلاین سفارش دهید!

درست کردن مرغ سوخاری در منزل یک روش کاملاً مناسب برای خوردن مرغ سوخاری است. اما یک روش دیگر نیز وجود دارد که شما می توانید مرغ سوخاری کنتاکی را در منزل بخورید. رستوران تهران مرغ سوخاری زمینه سفارش آنلاین مرغ سوخاری را فراهم نموده است تا افراد علاقمند به این غذا لذیذ بتوانند آن را در هر نقطه از شهر تهران که باشند، تحویل بگیرند. مزه اصیل و بسیار خوش طعم این مرغ در رستوران تهران مرغ سوخاری بسیار متفاوت از آن چیزی است که از مرغ سوخاری معمولی انتظار دارید.

البته شعبه های رستوران تهران مرغ سوخاری در شهر تهران وجود دارد و شما می توانید به صورت حضوری مراجعه کنید و از محیط بسیار دلپذیر این رستوران ها لذت ببرید. علاوه بر این درست کردن مرغ سوخاری در منزل به سبک کنتاکی سختی های خاص خود را دارد که شما با سفارش آنلاین نیازی به انجام این مراحل ندارید و مزه لذیذ آن را در هر جایی که باشید، می چشید. سایت رستوران تهران مرغ سوخاری برای سفارش آنلاین و آشنایی بیشتر با فرایند کار خود خدمات ویژه ای به مشتریان خود ارائه می دهد که می توانید به آن مراجعه کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1156

به "آشنایی با روش درست کردن مرغ سوخاری در منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با روش درست کردن مرغ سوخاری در منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید