آمار عجیب و فاجعه بار پرسپولیس بدون لوکادیا

به گزارش مجله کامسا، پرسپولیس بعد از سال ها بالاخره توانست در تابستان یک خرید خارجی خوب داشته باشد و یک مهاجم باکیفیت به خدمت بگیرد. یورگن لوکادیا ستاره هلندی سابق برایتون، بوخوم و آیندهوون درحالی با قراردادی 920هزار دلاری پرسپولیسی شد که عمر حضور این بازیکن به نیم فصل هم نکشید و خیلی زود راه لوکادیا و پرسپولیس از هم جدا شد. برترین گلزن پرسپولیس و لیگ برتر درحالی با ارسال نامه ای قراردادش را با این تیم فسخ کرد که حالا همه در پی دلایل این کار عجیب از سوی یک بازیکن حرفه ای می گردند.

آمار عجیب و فاجعه بار پرسپولیس بدون لوکادیا

در خصوص اینکه چرا لوکادیا ایران را ترک کرد و دیگر بازنگشت، حرف و حدیث زیاد است، ولی چیزی که تعیین است، پرسپولیس در بازی هایی که بدون لوکادیا به میدان رفته در امر گلزنی یک تیم بسیار ناپیروز بوده و این موضوع نشان می دهد که حضور لوکادیا در ترکیب پرسپولیس چقدر تاثیرگذار بود. لوکادیا که از هفته سوم به ترکیب پرسپولیس اضافه شد و در 9 ملاقاتی که برای این تیم به میدان رفت پیروز شد 6 گل به ثمر برساند و خودش را به عنوان یکی از مدعیان جدی آقای گلی معرفی کند.

پرسپولیس در هفته های اول و دوم لیگ برتر بدون لوکادیا مقابل تیم های ذوب آهن و فولاد به تساوی بدون گل رسید و در امر گلزنی ناکام بود. در هفته دوازدهم مقابل استقلال به تساوی 2 - 2 رسید که هر دو گل این مسابقه را برای سرخ پوشان گئورگی گولسیانی که یک مدافع است، به ثمر رساند. سرخ پوشان در هفته گذشته و دربازی مقابل پیکان بار دیگر بدون لوکادیا به میدان رفت که این ملاقات هم بدون گل به سرانجام رسید.

در واقع از 13 بازی این فصل پرسپولیس 4بار بدون لوکادیا به مصاف رقبا رفت و نه تنها هیچ بردی به دست نیاورد، بلکه در 3 ملاقات حتی پیروز به گلزنی هم نشد. همین موضوع به خوبی نشان می دهد ستاره هلندی چه تاثیری روی روند امتیازگیری و صدرنشینی پرسپولیس داشته و حالا که او از این تیم جدا شده، یحیی گل محمدی و مدیران پرسپولیس باید هرچه زودتر به فکر جذب یک مهاجم در حد لوکادیا باشند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1234

به "آمار عجیب و فاجعه بار پرسپولیس بدون لوکادیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار عجیب و فاجعه بار پرسپولیس بدون لوکادیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید