اتفاقی عجیب در فوتبال ایران، آقای گلها از تیم های پایین جدول هستند

به گزارش مجله کامسا، به گزارش خبرنگاران، در خاتمه هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر کشور، شهریار مغانلو مهاجم بلند قامت و 25 ساله تیم پیکان با 12 گل در صدر جدول گلزنان برتر واقع شده است و به نظر می رسد از شانس خوبی برای کسب عنوان بهترین گلزن این فصل مسابقات برخوردار است.

اتفاقی عجیب در فوتبال ایران، آقای گلها از تیم های پایین جدول هستند

بعد از وی نیز عیسی آل کثیر از صنعت نفت با 10 گل و مهدی قائدی به همراه مهدی ترابی از پرسپولیس هر کدام با 9 گل، دیگر گلزنان برتر این فصل هستند.

مغانلو در حالی با 12 گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است که تیمش پیکان، با 15 امتیاز پانزدهمین تیم جدول بوده و یکی از تیم هایی است که در پایین جدول برای بقا کوشش می نماید.

در لیگ دسته اول هم اتفاقی کاملا مشابه روی داده و در حالی که تیم نیروی زمینی با 28 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفته و از تیم های پایین جدولی به حساب می آید، یک مهاجم 23 ساله از این تیم به اسم علی خدادادی با 12 گل در صدر جدول گلزنان این مسابقات قرار گرفته و شانس اول کسب عنوان آقای گلی است.

تیم فوتبال پیکان در مجموع 33 بار پیروز به گلزنی شده که 12 گل آنها توسط مغانلو به ثمر رسیده و نیروی زمینی هم 25 بار گلزنی نموده که علی خدادادی 12 گل آنها را به تنهایی به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 169

به "اتفاقی عجیب در فوتبال ایران، آقای گلها از تیم های پایین جدول هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقی عجیب در فوتبال ایران، آقای گلها از تیم های پایین جدول هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید