عنایتی: فکر می کنیم در فوتبال ایران با مخلصم و چاکرم همه چیز حل می گردد

به گزارش مجله کامسا، تهران (پانا) - سرمربی تیم طرفدار در خصوص اینکه آیا قولی به مدیران این تیم در ابتدای فصل داده است یا خیر، توضیح داد هیچ قولی به مدیران نداده ام.

عنایتی: فکر می کنیم در فوتبال ایران با مخلصم و چاکرم همه چیز حل می گردد

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی در خصوص شرایط این تیم گفت: شرایط هفته به هفته بهتر می گردد. امیدوارم با روحیه بالا، در 4 هفته به جای مانده نیم فصل اول لیگ نتیجه بگیریم و پشت سر بگذاریم.

او ادامه داد: در نیم فصل قطعا چند بازیکن نو را به خدمت خواهیم گرفت تا نقاط ضعف مان را پوشش دهیم. یک لیستی است که باید خدمت باشگاه ارائه بدهم. می دانیم در نیم فصل دوم بازیها بسیار فشرده تر است. کوشش می کنیم که از سهمیه لیگ فزونی طرفدار دفاع کنیم.

سرمربی تیم طرفدار در خصوص اینکه آیا قولی به مدیران این تیم در ابتدای فصل داده است یا خیر، توضیح داد: هیچ قولی به مدیران نداده ام چون من نه آدمی هستم که بخواهم پیش بینی کنم و نه قول الکی بدهم، فقط اعلام نموده ام که این مجموعه سال جاری در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

عنایتی درباره اینکه در چند هفته اخیر، طرفدار نتیجه خوبی گرفته است، اضافه نمود: ما نیاز به زمان داشتیم و می دانستیم که در ابتدای فصل دچار چالش خواهیم شد اما بزرگانی در تیم ما حضور دارند که بسیار باشخصیت هستند و توانستند سایر بازیکنان را به فضای لیگ برتر وارد نمایند.

او در خصوص شایعه حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا گفت: الان در خصوص چه چیزی باید صحبت کنیم؟ چند سال است که شرایط این دو تیم به همین منوال است و هیچ اتفاقی هم در خصوص توصیه های فیفا و AFC نمی افتد. فکر می کنیم در مجموعه خودمان با مخلصم و چاکرم همه چیز حل می گردد. برای فوتبال ما اصلا خوب نیست که این دو تیم حذف شوند. امیدوارم یک تصمیم درست و حسابی در خصوص این دو تیم گرفته گردد.

سرمربی تیم طرفدار در خصوص اینکه طرفدار در بین 16 تیم سرانجامی جام حذفی حضور ندارد، اذعان داشت: ما برنامه ای برای جام حذفی نداشتیم و تمام تمرکزمان بر روی لیگ برتر بود. من الان 4، 5 هفته است که 5، 6 بازیکن تاثیرگذارم را به علت آسیب دیدگی در اختیار ندارم.

عنایتی در خصوص اینکه به فاصله سه هفته مانده به سرانجام نیم فصل، چه تیم هایی مدعی قهرمانی هستند، گفت: قابل پیش بینی بود که چه تیم هایی خودشان را از بقیه جدا خواهند کرد؛ استقلال، سپاهان، گل گهر و پرسپولیس و فکر می کنم قهرمانی بین همین 3، 4 تیم باشد و خدا را شکر که شرایط استقلال از سایر تیم ها بهتر است.

او در سرانجام درباره بیماری همبازی سابقش، سیاوش اکبرپور بیان نمود: سیاوش شرایط بهتری دارد. زمانی که بیمارستان بود چندین بار با هم صحبت کردیم. من با سیاوش هم رفیق شخصی هستم و هم رفیق ورزشی و خاطرات خوشی با هم در استقلال داشتیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 991

به "عنایتی: فکر می کنیم در فوتبال ایران با مخلصم و چاکرم همه چیز حل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: فکر می کنیم در فوتبال ایران با مخلصم و چاکرم همه چیز حل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید