لیاقت ما صعود از گروه بود، تیم الوحدات را به خوبی بررسی کردیم

به گزارش مجله کامسا، به گزارش خبرنگاران، محسن فروزان عصر امروز چهارشنبه در کنفرانس خبری پیش از ملاقات برابر الوحدات اردن گفت: تیم الوحدات را به خوبی بررسی کردیم و می دانیم یک بازی خیلی سخت جلوی این تیم داریم و الوحدات نشان داده که روز به روز بهتر شده است اما ما مثل تمام مسابقات دیگر برای برد به زمین خواهیم رفت تا بتوانیم این مسابقات را با شرایط خوب ترک کنیم.

لیاقت ما صعود از گروه بود، تیم الوحدات را به خوبی بررسی کردیم

وی با تأکید بر اینکه گروه چهارم گروه مرگ بود، اضافه نمود: النصر و السد از بهترین تیم های آسیا در گروه ما بودند که بازیکنان گران و با کیفیتی دارند و هر تیمی در این گروه بود کار سختی داشت اما ما نشان دادیم که فولاد چه تیم با کیفیتی است و در بیشتر مسابقات باید برنده از زمین بیرون می آمدیم که اگر کمی با دقت بودیم و می توانستیم در دقایق حساس بهتر عمل کنیم.

دروازه بان تیم فولاد خوزستان با اشاره به اینکه به نظر من در بازی رفت برابر النصر و السد حق ما برد بود، گفت: درست است که پنج امتیاز در جدول داریم اما لیاقت ما خیلی بیشتر از این بود و بیشتر بازیکنان تیم ما تجربه زیادی را در آسیا نداشتند اما تیم های دیگر بازیکنان چندین میلیون دلاری و باتجربه ای داشتند.

وی در ادامه گفت: در این مسابقات همه تیم ها با تمام بضاعت خود آمدند اما ما پنجره مان بسته بود و نتوانستیم با بهترین کیفیت و بازیکنان مورد احتیاج کادر فنی در مسابقات فشرده ای که هر سه روز یک بار بازی انجام می شد، حاضر شویم و این موضوع به ما ضربه زد.

فروزان مطرح نمود: باید از جواد نکونام سرمربی تیم تشکر ویژه داشته باشیم چرا که یکی از بهترین بازیکنان آسیا در زمان فوتبالش بود و تمام تجربه اش را به بازیکنان جوان انتقال داد؛ نکونام تمام نقاط ضعف و قوت تیم ها را در جلسات بررسی به ما گفته بود و دقیقاً از همان جایی ضربه خوردیم که سرمربی و کادر فنی به ما هشدار داده بودند.

دروازه بان تیم فولاد خوزستان اضافه نمود: هم ما و هم سه تیم دیگر ایرانی نشان دادیم که ایران لیاقت این را دارد که چهار تیم مستقیم و بدون حضور در پلی آف در این مسابقات داشته باشد و اکنون یک پیشنهاد به ای اف سی نیز دارم و اینکه ای کاش این مسابقات سه روز یک بار انجام نمی شد چون تمام تیم ها و بازیکنان از نظر فنی، تاکتیکی و بدنی افت می کردند.

وی با بیان اینکه اگر بازی ها با فاصله بیشتری انجام می شد تمام آسیا می توانستند فوتبال بهتر و باکیفیت تری را ببینند، گفت: کادر پزشکی و بدن سازی ما برنامه ریکاوری خیلی خوبی برای ما داشتند که ما توانستیم تا دقیقه آخر بجنگیم و با بهترین کیفیت خود در زمین حاضر شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 694

به "لیاقت ما صعود از گروه بود، تیم الوحدات را به خوبی بررسی کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیاقت ما صعود از گروه بود، تیم الوحدات را به خوبی بررسی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید