انیمیشن ربات وحشی 2 ساخته خواهد شد

به گزارش مجله کامسا، در حالی که انیمیشن ربات وحشی همچنان روی پرده است و منتقدان از آن به عنوان یکی از انیمیشن های درخشان سال های اخیر نام می برند، ربات وحشی 2 (The Wild Robot 2) نیز از سوی استودیوی دریم ورکس تایید شد.

انیمیشن ربات وحشی 2 ساخته خواهد شد

اقتباسی از کتاب بچگانه ای به همین نام نوشته پیتر براون، ربات وحشی قصه رباتی به نام راز (لوپیتا نیونگو) را روایت می نماید که در یک جزیره دورافتاده گرفتار شده است و آنجا در حالی که حس آزادی را برای نخستین بار تجربه می نماید، وظیفه نگهداری از یک غاز یتیم به نام برایت یل (کیت کانر) را برعهده می گیرد. این انیمیشن با استقبال منتقدان و مخاطبان روبه رو شد و در حال حاضر میانگین امتیاز 98% در سایت راتن تومیتوز و امتیاز 8.5 از 10 را در سایت آی ام دی دی دارد که آن را به یکی از برترین انیمیشن های تاریخ تبدیل می نماید. عملکرد تجاری انیمیشن هم خوب بوده است و تا اینجا با بودجه 78 میلیون دلاری، به فروش 111.4 میلیون دلاری رسیده است.

طبق اخبار منتشر شده از سوی ددلاین، گفتگوها درباره ساخت انیمیشن ربات وحشی 2 شروع شده است و به گفته کارگردان قسمت اول، کریس سندرز که چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم را در کارنامه دارد، آن ها ایده های مشخصی برای قسمت بعدی دارند. سندرز جزئیات بیشتری را از این پروژه فاش نکرد و به نظر می رسد که همه چیز در مراحل اولیه قرار گرفته است.

انیمیشن ربات وحشی 2 برای استودیوی دریم ورکس به چه معناست؟

با توجه به نقدهای مثبت قسمت اول و عملکرد تجاری آن، ساخت دنباله ربات وحشی تعجب آور نیست. با این حال، این دومین بار است که دریم ورکس در سال های اخیر با یک کتاب بچگانه کوچک، صاحب یک فرنچایز محبوب می گردد؛ آن ها سال 2022 هم انیمیشن اقتباسی رفقای بد را راهی سینماها کردند که با بودجه 80 میلیون دلاری به فروش 250 میلیون دلاری رسید و دنباله اش سال آینده از راه می رسد.

دریم ورکس چند مجموعه محبوب دارد، از پاندای کونگ فوکار تا چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم و ترول ها اما بیشتر این آثار علی رغم فروش قابل قبول، از نظر کیفی پرفرازونشیب بوده اند و کمتر پیش آمده است که بتوانند با آثار پیکساری رقابت نمایند یا در فصل جوایز پیروز باشند. انیمیشن ربات وحشی و دنباله اش اما می تواند شرایط را به کلی تغییر دهد و در حال حاضر به نظر می رسد که شانس اول کسب جایزه اسکار برترین انیمیشن است.

به این سوال که آیا انیمیشن ربات وحشی 2 می تواند در حد و میزان قسمت اول ظاهر گردد، نمی توان پاسخ قطعی داد اما با توجه به تیم خلاق پشت فیلم اصلی و رویکردی که به یک قصه نسبتا کلیشه ای داشتند، می توان انتظار داشت که دنباله اش هم به اثر قابل قبولی تبدیل گردد. دریم ورکس که به زودی شرک 5 را هم اکران می نماید، بی گمان از اینکه صاحب یک فرنچایز تازه شده، خرسند است اما اینکه آن را در آینده به چه مسیری می برد، باید منتظر ماند و دید.

منبع: deadline

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 مهر 1403 بروزرسانی: 26 مهر 1403 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1389

به "انیمیشن ربات وحشی 2 ساخته خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمیشن ربات وحشی 2 ساخته خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید