اپل خط فراوری خود را از چین به هند و ویتنام منتقل می نماید

به گزارش مجله کامسا، بر اساس گزارش جدید Nikkei Asia، اپل فراوری خود را از چین دور نموده و به کارخانه های هند و ویتنام روی خواهد آورد. منابع داخلی نزدیک به اپل می گویند، به دلیل تنش های ایالات متحده و چین فرایند فراوریات اپل متنوع تر خواهد شد. کارخانه های هند باید از همین سه ماهه فراوری دستگاه های آیفون 12 را آغاز نمایند، در حالی که کارخانه ها در ویتنام روی آیپد و دستگاه های کوچک هوم پاد کار خواهند کرد.

اپل خط فراوری خود را از چین به هند و ویتنام منتقل می نماید

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام ارزان تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کارخانه ویتنام از زمان معرفی اسپیکر هوشمند در حال کار بر روی آن است، اما اپل سفارشات خود را برای گسترش ظرفیت فراوری به فراوری کنندگان افزایش می دهد. این شرکت همچنین فراوری دستگاه های صوتی مانند سری ایرپادز را افزایش داده و فراوری مک بوک را نیز به آنجا منتقل خواهد نمود.

به گفته یک مدیر زنجیره تامین شرکت اپل، شرکت های آمریکایی علی رغم خداحافظی دونالد ترامپ با مقام ریاست جموری، همچنان تمایلی به ادامه همکاری با چین ندارند و در تلاشند از چین خارج شوند. به نظر می رسد تغییرات اپل، روی محصولات جانبی تأثیر نمی گذارد، بلکه پرفروش ترین ها، مانند آیفون و آیپد را شامل می گردد.

فاکسکان، شریک اصلی و تأمین کننده اپل، به منظور توسعه ظرفیت فراوری، 270 میلیون دلار برای ساخت کارخانه جدید در ویتنام سرمایه گذاری نموده است. دلیل این امر تنها تنش میان چین و ایالات متحده نیست، بلکه هزینه های نیروی کار و شیوع ویروس کرونا به شدت زنجیره تامین را مختل نموده است و اپل می خواهد گزینه های متعددی برای پروژه های آینده داشته باشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 470

به "اپل خط فراوری خود را از چین به هند و ویتنام منتقل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل خط فراوری خود را از چین به هند و ویتنام منتقل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید