ببینید؛ تریلر تازه Forspoken قدرت های جادویی بازی را به نمایش می گذارد

به گزارش مجله کامسا، اسکوئر انیکس (Square Enix)به تازگی با تریلری از هشت قابلیت جادویی با موضوع پارکور در بازی Forspoken رونمایی نموده است.

ببینید؛ تریلر تازه Forspoken قدرت های جادویی بازی را به نمایش می گذارد

این قابلیت ها به بازیکن اجازه می دهند تا در سراسر دنیا بازی یعنی آتیا (Athia) بهتر و سریع تر به کاوش بپردازند. لازم به ذکر است که این مهارت های مختلف همه از ابتدا باز نمی شوند، اما قهرمان داستان، فری، احتمالاً آن ها را سریع تر از دیگر قابلیت ها بدست می آورد زیرا به نظر می رسد که استودیوی توسعه دهنده Luminous Productions تمرکز زیادی روی پیمایش در دنیای بازی دارد.

در رابطه با قابلیت های ذکر شده، Flow اساسی ترین توانایی پارکور فری محسوب می گردد و ظاهرا اولین چیزی است که او یاد خواهد گرفت. این به بازیکن اجازه می دهد تا با سرعت زیاد روی نقشه حرکت کند و از روی هر جسمی مانند سنگ ها یا موانع کوچک بپرد. با این حال، این قابلیت به استامینا احتیاج دارد، اما توانایی Rush در اینجا به عنوان یک راه چاره عمل می نماید زیرا به فری اجازه می دهد تا حداکثر سرعت خود را بدون تخلیه انرژی حفظ کند. در این حالت شعله های نارنجی رنگی گهگاه در اطراف شخصیت ظاهر می شوند و فشار دادن دایره روی دسته در این لحظه باعث می گردد که فری بدون استفاده از استامینا حتی سریع تر حرکت کند.

بنابراین ترکیب توانایی های مختلف با هم یک مکانیک کلیدی در Forspoken است و در صورت تسلط، می توان بدون توجه به موانع مختلف در اطراف نقشه به راحتی پرسه زد. بازیکنان بعلاوه می توانند با قابلیت Shimmy پرش هایی کوتاه روی شی های مختلف داشته باشند. پرش دوگانه یا همان دابل جامپ با قابلیت Scale و بالا رفتن از موانع بزرگ مانند صخره ها با Soar امکان پذیر است.

از طرفی هنگام پرش از بالای صخره ها و موانعی که ارتفاع زیادی دارند، توانایی Float، فری را در نوعی حباب قرار می دهد که در واقع به عنوان نوعی گلایدر عمل می نماید. جالب است بدانید فری دارای چیزی است که اساسا مشابه قلاب در دیگر بازی ها است. این توانایی که Zip نام دارد، می تواند برای طی کردن مسافت های کوتاه به صورت سریع یا به عنوان مکانیک جاخالی در نبرد مورد استفاده قرار گیرد. در نهایت با قابلیت Glide، فری می تواند برای عبور از سطح آب، یک تخته موج سواری یخی ایجاد کند تا با آن سرعت حرکت خود را حتی روی دریاچه ها حفظ کند.

بازی Forspoken در تاریخ 24 ژانویه 2023 (4 بهمن 1401) برای کنسول پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1210

به "ببینید؛ تریلر تازه Forspoken قدرت های جادویی بازی را به نمایش می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر تازه Forspoken قدرت های جادویی بازی را به نمایش می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید