تاکسی ها در نقش آمبولانس برای بیماران کرونایی!

به گزارش مجله کامسا، رانندگان تاکسی با لباس های محافظ کامل در حال انتقال بیماران مبتلا به کرونا در هنگ کنگ هستند.

تاکسی ها در نقش آمبولانس برای بیماران کرونایی!

به گزارش خبرنگاران، سردخانه ها پر شده و بیمارستان ها در بحبوحه شیوع گسترده ویروس کرونا غرق بیماران مبتلا شده اند. با ده ها هزار مورد نو هر روز، استراتژی شهر کووید صفر به هم ریخته است.

هنگ کنگ از اختیارات اضطراری استفاده نموده است تا پزشکان و پرستاران از چین بتوانند به کوشش های آن برای مبارزه با آنچه که به گفته آن شرایط اپیدمی وخیم است، بپیوندند، زیرا نوع امیکرون از ویروس کرونا در سراسر قلمرو پرجمعیت در حال توسعه است.

دولت هنگ کنگ در شرح احتیاج خود به نیرو های اضطراری گفت: هنگ کنگ اکنون با یک شرایط اپیدمی بسیار وخیم روبرو است که به سرعت رو به وخامت است.

انتظار می رود که شیوع این بیماری به طور تصاعدی تشدید گردد و فراتر از ظرفیت کنترل اپیدمی اداره منطقه باشد، به این معنی که سیستم مراقبت های بهداشتی هنگ کنگ، نیروی انسانی، امکانات و منابع ضد اپیدمی و ... به زودی برای رسیدگی به تعداد زیادی از بیماران کافی نخواهد بود.

مقامات بیمارستانی گفتند تعداد بیمارانی که بر اثر ابتلا به کووید-19 یا عوارض جدی ناشی از سرمای هوا جان خود را از دست داده اند، طی دو هفته گذشته به شدت افزایش یافته است و فشار زیادی بر خدمات رسانی در بیمارستان های دولتی وارد نموده است بعلاوه فضای لازم برای نگهداری از اجساد در سردخانه های بیمارستانی به ظرفیت کامل خود نزدیک شده است.

مرکز بهداشت و درمان هنگ کنگ گفت که طی 24 ساعت گذشته 32 هزار و 597 مورد ابتلا به کرونا شناسایی و ثبت شده است. بعلاوه طی روز گذشته 172 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند.

هنگ کنگ دارای 7.5 میلیون جمعیت است و تا به امروز 238 هزار و 377 مورد ابتلا به کرونا در این منطقه به ثبت رسیده است. بعلاوه شمار قربانیان کرونا در هنگ کنگ نیز به 990 تن افزایش یافته است.

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1084

به "تاکسی ها در نقش آمبولانس برای بیماران کرونایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکسی ها در نقش آمبولانس برای بیماران کرونایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید