کوشش برای حضور مهاجم فوق حرفه ای استقلال پیش از ملاقات با الهلال، مربی ایتالیایی شاگرد سابقش را راضی می نماید؟

به گزارش مجله کامسا، باشگاه استقلال میخواهد در صورتی که اختلاف بر مبلغ قرارداد حل گردد، بازیکن ایتالیایی را پیش از ملاقات با الهلال عربستان به خدمت بگیرد.

کوشش برای حضور مهاجم فوق حرفه ای استقلال پیش از ملاقات با الهلال، مربی ایتالیایی شاگرد سابقش را راضی می نماید؟

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی اصغر ملکیان، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال چند روز پیش بیان کرد که با یک مهاجم فوق حرفه ای در حال مذاکره هستند.

مهاجم فوق حرفه ای که رئیس هیئت مدیره استقلال از آن صحبت نموده، سباستین جووینکو، هافبک - مهاجم ایتالیایی فصل گذشته الهلال عربستان است. این بازیکن 34 ساله از الهلال کنار گذاشته شد و بازیکن آزاد محسوب می گردد.

مدیران استقلال طبق قولی که به فرهاد مجیدی برای جانشینی مهدی قایدی داده بودند، مذاکراتی با جووینکو انجام داده اند، اما مسئله این است که قرارداد جووینکو با الهلال سنگین بود. از طرفی، سقف در نظر گرفته شده از سوی باشگاه 400 هزار دلار و نهایت کمی بالاتر از این مبلغ است.

جووینکو که 23 بازی ملی برای تیم ملی ایتالیا انجام داده سابقه همکاری با گابریله پین، مربی ایتالیایی مدنظر استقلال در تیم ملی ایتالیا را دارد و گفته می گردد این مربی در حال رایزنی با جووینکو است تا در رابطه با مبلغ قرارداد با او صحبت کند. باید دید پین می تواند جووینکو را برای حضور در استقلال و بازی مقابل تیم سابقش راضی کند یا نه.

ملاقات استقلال و الهلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 22 شهریور در دبی امارات برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 835

به "کوشش برای حضور مهاجم فوق حرفه ای استقلال پیش از ملاقات با الهلال، مربی ایتالیایی شاگرد سابقش را راضی می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای حضور مهاجم فوق حرفه ای استقلال پیش از ملاقات با الهلال، مربی ایتالیایی شاگرد سابقش را راضی می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید