تولید برنامه تلویزیونی از آثار شاخص استان زنجان

به گزارش مجله کامسا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان اظهار کرد: آثار شاخص استان زنجان به صورت برنامه تلویزیونی در پنج قسمت 30 دقیقه ای تهیه و اجرا خواهد شد.

تولید برنامه تلویزیونی از آثار شاخص استان زنجان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند شرح داد: در برنامه تلویزیونی می خوای چی کاره بشی به معرفی آثاری از قبیل گنبد سلطانیه، بازار سنتی زنجان، غار کتله خور، مسجد جامع و حسینیه اعظم، رختشوی خانه موزه مردان نمکی و معدن نمک چهره آباد، معبد داش کسن، آرامگاه چلبی اوغلو، چمن سلطانیه، پل ها، آرامگاه قیدار نبی و سه امامزاده مهم، روستاهای هدف گردشگری دربند قاطرچی، شکورچی، دره سجین، شیلاندر، خوئین و معرفی چندین مشاهیر پرداخته خواهد شد.

او اظهار کرد: امروزه رسانه ها به جزئی جدایی ناپذیر از ارکان اجتماعی زندگی بدل شده و باید به برنامه سازی هایی در خصوص معرفی آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی همت گمارد. فیلم برداری از این آثار شاخص پس از اتمام بیماری کرونا توسط بخش خصوصی آغاز خواهد شد که قطعاً بر گردشگری داخلی و خارجی تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان اضافه کرد: برای شناساندن ظرفیت های توریسم در زنجان اقدام به تولید برنامه ای با مضمون معرفی آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی زنجان به صورت تخصصی و کارشناسی شده که کمک می کند اماکن و مقاصد جدید را به گردشگران داخلی و خارجی معرفی کند. طیف گسترده ای از مخاطبان مانند تور گردانان، آژانس ها و تورهای ورودی و مردم ایران از این برنامه بیشتر می توانند بهره مند شوند.

او شرح داد: هدف از معرفی آثار تاریخی زنجان در این برنامه تلویزیونی که مخاطبان عام تر و فراگیرتری دارد، تبلیغات و بازاریابی گردشگری است.

ارجمند اشاره کرد: زیرنویس انگلیسی بر روی این آثار در این برنامه به مخاطبانی که در خارج از مرزهای ایران هم جزو مخاطبان هستند، کمک می کند تا از این برنامه بهره ببرند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 4

به "تولید برنامه تلویزیونی از آثار شاخص استان زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید برنامه تلویزیونی از آثار شاخص استان زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید