جذابیت بیشتر منچسترسیتی و امتیازات ویژه اینتر برای مسی، لئو با گواردیولا صحبت کرد

به گزارش مجله کامسا، در بازار داغ شایعه پراکنی درباره آینده لیونل مسی، برآورد هایی جدیدی درباره مقصد بعدی این بازیکن اجرا شده است.

جذابیت بیشتر منچسترسیتی و امتیازات ویژه اینتر برای مسی، لئو با گواردیولا صحبت کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، آشوبی که با اعلام خبر درخواست کتبی لیونل مسی از باشگاه بارسلونا برای فسخ قراردادش شکل گرفته است، همچنان ادامه دارد. طبق آخرین اخبار رسانه های اسپانیایی، یکی از اهداف و شاید هم اصلی ترین هدف لیونل مسی از ارائه این درخواست تحت فشار گذاشتن خوسپ ماریا بارتومئو برای استعفا از ریاست باشگاه بارسلونا بوده است، اما بارتومئو خبر استعفای خود را تکذیب نموده و ظاهراً مصمم به ماندن بر مسند ریاست تا انتخابات بعدی باشگاه در ماه مارس سال 2021 است.

در همین حال بعضی رسانه تصمیم مسی را جدی تر از این حرف ها دانسته و او را از آینده تیم مأیوس می دانند، اما شرایط ویژه قرارداد مسی که بند فسخی 700 میلیون یورویی دارد جذب او را برای مشتریانش کمی سخت می نماید و شاید پرداخت چنین رقمی تنها از عهده دو سه باشگاه اروپایی برآید. در میان تیم های که از آنها به عنوان مشتریان مسی یاد می گردد، نام اینتر و منچسترسیتی بیشتر از همه شنیده می گردد. در بین این دو تیم هم، اما گفته می گردد که سیتی شانس بیشتری دارد.

دلیل این موضوع هم دست به کار شدن سیتی برای خرید مسی است در حالی که اینتر طبق ادعای جان لوکا دی مارتزیو خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، هنوز به طور جدی روی پروژه جذب مسی کار ننموده است.

علاوه بر این منابع خبری در اسپانیا از جمله رادیو کاتالونیا، کادناسر و برنامه تلویزیون لارگرو همگی مدعی شده اند که مسی طی چند روز اخیر با پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی درباره امکان انتقالش به استادیوم اتحاد صحبت نموده است. این داستان توسط منابع غیراسپانیایی مانند نشریه اتلتیک و سایت توتومرکاتووب ایتالیا هم تأیید شده است.

با این حال پیوستن به اینتر برای مسی یک مزیت عظیم نسبت به سیتی دارد که آن بهره مندی از معافیت های اقتصادیاتی در ایتالیاست که برای سرمایه افراد خارجی ساکن در این کشور اقتصادیات کمی لحاظ می نماید.

از طرف دیگر سیتی با توجه به اینکه هنوز به خاطر بخگرددگی پرحرف و حدیث محرومیت دوساله اش از حضور در رقابت های اروپایی از سوی دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) به شدت زیر ذره بین قراردارد، مجبور است که محتاطانه تر برای خرید بازیکنان جدید اقدام کند و اختصاص رقمی کلان برای خرید مسی این تیم را بار دیگر با اتهام دور زدن قانون بازی جوانمردانه اقتصادی روبرو می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 239

به "جذابیت بیشتر منچسترسیتی و امتیازات ویژه اینتر برای مسی، لئو با گواردیولا صحبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذابیت بیشتر منچسترسیتی و امتیازات ویژه اینتر برای مسی، لئو با گواردیولا صحبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید