خبرنگاران استاندار: فرایند توسعه آذربایجان شرقی با وجود تنگناها متوقف نشد

به گزارش مجله کامسا، تبریز - خبرنگاران - استاندار آذربایجان شرقی گفت: فرایند توسعه استان با وجود تنگناها متوقف نشد بلکه در بعضی عرصه ها و حوزه ها مانند امور زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی فرایند توسعه شتاب گرفت.

خبرنگاران استاندار: فرایند توسعه آذربایجان شرقی با وجود تنگناها متوقف نشد

محمدرضا پورمحمدی، روز پنجشنبه در بازدید از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه این توسعه حاصل تدبیر، مدیریت صحیح منابع و انضباط مالی است، اضافه نمود: ما از مسائل و تنگی معیشت مردم اطلاع داریم و باید از مردم، اصناف و کسبه تشکر کرد که در این شرایط سخت مالیات خود را به موقع پرداخت کردند و وصولی مالیات استان بیش از 100 درصد بود.

وی با بیان اینکه هنر مدیریت هم اداره امور در شرایط سخت است، گفت: سال های 98 و 99 را با تجربه حوادثی مثل سیل، زلزله، آتش سوزی، کرونا و مسائل عدیده مالی پشت سر گذاشتیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اگر در شرایط وفور نعمت قرار بگیریم و هیچ تنگنایی نباشد هنری نکرده ایم، گفت: 40 سال است به دنبال اقتصاد بدون نفت هستیم و در سال های اخیر شدت تحریم ها باعث شد اقتصاد بدون نفت را در عمل تجربه کنیم.

پورمحمدی، ادامه داد: مجموعه دستگاه های اجرایی استان در حوزه عملکردی برنامه و بودجه، اقتصاد و دارایی، امور مالیاتی و خزانه خوش درخشیدند و مدیریت کردن جامعه در این شرایط سخت مالی دست مریزاد دارد.

وی یادآوری کرد: در شرایط کنونی افزایش مستمر هزینه ها و تخصیص 50 درصدی منابع مالی، پیشرفت پروژه ها را سخت می نماید از طرفی هم انتظارات و توقعات مدام در حال افزایش است و در چنین شرایطی مدیریت کار آسانی نیست.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 608

به "خبرنگاران استاندار: فرایند توسعه آذربایجان شرقی با وجود تنگناها متوقف نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: فرایند توسعه آذربایجان شرقی با وجود تنگناها متوقف نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید