خبرنگاران بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان افتتاح شد

به گزارش مجله کامسا، تهران - خبرنگاران - بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور سرپرست وزارت صمت، وزیر راه و شهرسازی ونمایندگان مجلس در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

خبرنگاران بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان افتتاح شد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه فراوری و تجارت ایران (شاتا)، همچنین به صورت همزمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، نهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات جانبی نیز افتتاح شد.

این نمایشگاه ها با رعایت تمام ضوابط و پروتکل های بهداشتی و با اخذ مجوزات لازم برگزار شده است.

عمده شرکت های فراوری نماینده مصالح ساختمانی تجهیزات و قطعات ساختمان جدیدترین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه ها در معرض دید همگان گذاشته اند.

بازدید از این نمایشگاه ها برای متخصصان حوزه ساختمان به صورت حضوری و برای عموم مردم و کسانی که بخواهند غیرحضوری نمایشگاه ها را دنبال نمایند، به صورت آنلاین خواهد بود.

سرپرست وزارت صمت به همراه وزیر راه و شهرسازی همچنین از بخش های مختلف این نمایشگاه ها بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان مهم ترین مسائل، مسائل و دستاوردهای حوزه مصالح ساختمانی، صنعت ساختمان، قطعات و تجهیزات وابسته قرار گرفتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 229

به "خبرنگاران بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید