خبرنگاران آغاز به کار مراکز شماره گذاری و آکادمی های رانندگی از شنبه آینده

به گزارش مجله کامسا، تهران - خبرنگاران- رئیس پلیس راهور ناجا گفت: تمام مراکز شماره گذاری خودرو و آکادمی های رانندگی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند از روز شنبه 6 اردیبهشت ماه آغاز به کار خواهند کرد.

خبرنگاران آغاز به کار مراکز شماره گذاری و آکادمی های رانندگی از شنبه آینده

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ادامه تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش پایگاه خبری پلیس راهور، سردار سید کمال هادیانفر اضافه نمود: با توجه به پروتکل های بهداشتی ابلاغی و بازدیدهای مکرر تیم ها، هیات ها و مسوولان پلیس هدایت و رانندگی در تهران و تمام استان ها از مراکز شماره گذاری و آکادمی های رانندگی و بازدید نهایی که توسط تیم های نظارتی پلیس راهور انجام شده، تمام مراکز شماره گذاری از روز شنبه 6 اردیبهشت ماه آماده ارائه خدمت به هموطنان سراسر کشور خواهند بود.

وی گفت: برای مدیریت و پیشگیری از تجمع مقرر شد ارائه خدمت در مراکز شماره گذاری بر اساس پلاک زوج و فرد باشد به این شکل که در روزهای زوج فقط به خودروهای ورودی با پلاک زوج و در روزهای فرد برای خودروهای ورودی با پلاک فرد خدمات ارائه خواهد شد.

سردار هادیانفر ادامه داد: پلیس راهور ناجا تمام کوشش خود را نموده تا تمام پروتکل های ابلاغی در راستای حفظ سلامت هموطنان در مراکز شماره گذاری و آکادمی های رانندگی رعایت گردد.

وی اضافه نمود: آکادمی های رانندگی هم مانند مراکز شماره گذاری ارائه خدمت خواهند کرد، لیکن برابر بازدیدهای انجام شده بعضی از آکادمی ها تا به امروز پیروز به برقراری پروتکل های بهداشتی نشده اند و به آنها اجازه فعالیت داده نمی گردد، بدیهی است به محض اینکه این قبیل آکادمی ها استانداردهای بهداشتی لازم را فراهم نمایند به آنها مجوز لازم ارایه خواهد شد.

سردار هادیانفر توضیح داد: از هموطنان می خواهیم ضمن همراهی با تمهیدات بهداشتی به مراکز با همراه داشتن ماسک و دستکش مراجعه و در هنگام دریافت خدمات فاصله فیزیکی با دیگران را رعایت نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 53

به "خبرنگاران آغاز به کار مراکز شماره گذاری و آکادمی های رانندگی از شنبه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آغاز به کار مراکز شماره گذاری و آکادمی های رانندگی از شنبه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید