خبرنگاران فرماندار: افتتاح طرح های دهه فجر موجب تقویت زیرساخت های شرق کرمان شد

به گزارش مجله کامسا، کرمان- خبرنگاران - فرماندار شهرستان ریگان گفت : در ایام الله دهه فجر صدها طرح عمرانی در مناطق شرقی این استان از جمله ریگان افتتاح شد که موجبات تقویت زیرساخت های منطقه را فراهم کرد.

خبرنگاران فرماندار: افتتاح طرح های دهه فجر موجب تقویت زیرساخت های شرق کرمان شد

امین باقری روز چهارشنبه در حاشیه آغاز آیین راهپیمایی خودرویی 22بهمن به خبرنگار خبرنگاران گفت : افتتاح دهiا طرح عمرانی شامل رفع افت ولتاژ و برق رسانی به 10 روستا با اعتبار 35میلیارد ریال طی چند روز اخیر در این منطقه افتتاح شد که با افتتاح این طرح ها صدها خانوار در شهرستان از مزایای آن برخوردار شدند .

فرماندار ریگان بیان کرد : 170طرح اشتغال زایی کمیته امداد شهرستان با 80میلیارد اعتبار که 37واحد مسکونی ویژه مددجویان با اعتبار 25میلیارد ریال بود را از جمله طرح ها افتتاحی در مدت یادشده گفت.

باقری همچنین افتتاح یک مرکز بسته بندی و نگهداری خرما با ظرفیت یکهزار و 500تن و اشتغال زایی 25نفر با اعتبار 30میلیارد ریال و یک بوستان و خانه عالم در روستای ناصراباد چهگواری با اعتبار 250میلیون تومان و بهره مندی 160خانوار را از جمله طرح هایی بیان کرد که دربخش گنبکی و دیگر نقاط شهرستان افتتاح شد.

فرماندار ریگان بیان کرد :آسفالت معابر شهر گنبکی به طول یکهزار و 600متر مربع و با اعتبار 10میلیارد ریال و راه اندازی 2سایت بی تی اس تلفن همراه با اعتبار 50میلیارد ریال در شهر ریگان وروستای میراباد کنار را از جمله دشت به عنوان بخش دیگری از این اقدامات انجام گرفته در ایام الله دهه فجر برشمرد.

ریگان با 98هزار نفر جمعیت تا مرکز استان 285کیلومتر فاصله دارد .

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 560

به "خبرنگاران فرماندار: افتتاح طرح های دهه فجر موجب تقویت زیرساخت های شرق کرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: افتتاح طرح های دهه فجر موجب تقویت زیرساخت های شرق کرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید