خبرنگاران قدردانی جمهوری آذربایجان از مواضع ایران درخصوص مناقشه قره باغ

به گزارش مجله کامسا، باکو - خبرنگاران - جیهون بایرام اف وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان از مواضع جمهوری اسلامی ایران در مورد مناقشه قره باغ قدردانی کرد.

خبرنگاران قدردانی جمهوری آذربایجان از مواضع ایران درخصوص مناقشه قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی خانه دوبلکس ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از واحد مطبوعاتی وزارت امورخارجه جمهوری آذربایجان، بایرام اف در این ملاقات که امروز (سه شنبه) به مناسبت سرانجام ماموریت جهانگیرزاده صورت گرفت، از توسعه روابط و همکاری های برادرانه جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران بر اساس احترام، حمایت متقابل و دوستی تاریخی ابراز رضایت کرد.

وی با اشاره به همکاری دو کشور در مسائل و روابط چندجانبه ای و منطقه ای، از مواضع جمهوری اسلامی ایران در مورد مناقشه قره باغ که مبتنی بر حقوق بین الملل و حمایت از تمامیت ارضی کشورها است، همچنین از موضع عادلانه ایران در مورد درگیری های اخیر میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان قدردانی کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز با اشاره به اینکه در مدت ماموریت خود ظرفیت ها برای توسعه روابط دو کشور مورد استفاده نهاده شد، ابراز اطمینان کرد که سفیر جدید ایران هم در تعمیق و توسعه روابط دو کشور از هیج تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

در این ملاقات با تاکید بر حمایت ایران از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان و با اشاره به پیغام های معاون رییس جمهوری و سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد درگیری های اخیر میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت که نگرانی های جمهوری آذربایجان نگرانی جمهوری اسلامی ایران نیز است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 97

به "خبرنگاران قدردانی جمهوری آذربایجان از مواضع ایران درخصوص مناقشه قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قدردانی جمهوری آذربایجان از مواضع ایران درخصوص مناقشه قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید