راه اندازی قرارگاه خدمات شهری در منطقه22

به گزارش مجله کامسا، قرارگاه خدمات شهری برای ارائه خدمات دهی مطلوب تر در ایام نوروز به شهروندان و گردشگران در غربی ترین منطقه مرکز تشکیل می شود.

راه اندازی قرارگاه خدمات شهری در منطقه22

به گزارش خبرنگاران، معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 22 درباره این خبر گفت: با توجه به اینکه در ایام نوروز حجم قابل توجهی از گردشگران از شهر تهران و سایر هموطنان به مراکز تفریحی و گردشگری این منطقه مراجعه می کنند، قرارگاهی با موضوع خدمات شهری تشکیل شده تا خدمات رسانی مطلوب تری به شهروندان و هموطنان ارائه شود.

علیرضا علی بخشی اضافه نمود: این قرارگاه با موضوع 3معاونت خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک تشکیل شده است تا خدمات رسانی ویژه ای به شهروندان ارائه شود. باتوجه به اینکه 2محور آزاد راهی تهران- کرج و تهران- شمال در این منطقه وجود دارد حجم تردد مسافران نوروزی از این منطقه صورت می گیرد به همین منظور ارائه خدمات به مسافران نوروزی در دستور کار واقع شده است.

به همین علت محیط هایی مانند دریاچه شهدای خلیج فارس، بوستان جنگلی چیتگر، جوانمردان، لتمال کن، آبشار، خرگوش دره و وردآورد در این محدوده غربی تهران وجود دارد که برای خدمات رسانی بیشتر به شهروندان نیروهای اداره فضای سبز و خدمات شهری به شکل ویژه فعال خواهند بود. قرارگاه خدمات شهری این منطقه به موضوع اولویت بندی فعالیت ها و تقسیم کار پرداخته خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 16 اسفند 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1266

به "راه اندازی قرارگاه خدمات شهری در منطقه22" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی قرارگاه خدمات شهری در منطقه22"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید