ساخت پهپاد کشاورزی با برد بلند

به گزارش مجله کامسا، محققان هلندی پهپادی ساخته اند که محدودیت نمونه های عادی را ندارد و قادر است مدت طولانی تری روی هوا پرواز کند.

ساخت پهپاد کشاورزی با برد بلند

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از نیو اطلس، درحالی که پهپادهای سم پاش مزایایی نسبت به هواپیماهای سم پاشی عظیم دارند، اما ازلحاظ باتری دارای محدودیت هستند. استارت آپ هلندی Drone4Agro با ساخت یک مولتی کوپتر برقی با برد گسترده، درحال توسعه راه حلی برای این مشکل است.

به طورمعمول عمر باتری پهپادهای کشاورزی، بیش از 30 دقیقه نیست. این بدان معنی است که آنها باید به طور دوره ای سم پاشی را متوقف نموده و برای تعویض یا شارژ باتری به ایستگاه مبدأ برگردند. علاوه بر این، برای اینکه خیلی زود باتری های آنها مصرف نشود، بارهای سنگین سموم دفع آفات یا کود را با خود حمل نمی نمایند،چراکه دراین صورت مکرراً به شارژ مجدد احتیاج خواهند داشت.

این استارت آپ نمونه اولیه یک مولتی کوپتر را ساخته که 6 متر عرض دارد و دارای 16 پروانه است. این مولتی کوپتر می تواند حداکثر 50 لیتر مایع حمل کند و دارای یک موتور الکترونیکی 2 زمانه، به همراه یک ژنراتور الکتریکی است.

طبق گفته این شرکت، پهپاد باید تقریباً هر 5 پرواز یک بار سوخت گیری کند.

4112/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 242

به "ساخت پهپاد کشاورزی با برد بلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت پهپاد کشاورزی با برد بلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید