سبک سفر کنید اما شیک

به گزارش مجله کامسا، اگر از خانم های محتاطی هستید که سنگین ترین چمدان ها را به هزار سختی و زحمت همراه خود می کشند، باید به شما بگوییم که هر چه سبک تر سفر کنید راحت تر و البته شیک تر خواهید بود. سخت است اما می گردد. می خواهید بدانید چطور؟

سبک سفر کنید اما شیک

بیایید با هم رک و راست باشیم: احتمالاً برای شما هم مثل خیلی دیگر از خانم ها، سخت است سبک سفر کنید و حداقل لوازم را با خودتان حمل کنید. شاید شما یکی از همان هایی باشید که به فکر روز مباداست و برای سناریوهای اتفاقی و ناگهانی حتماً خودش را آماده می نماید و انواع و اقسام لوازم را با خود حمل می نماید تا در مواقع ضروری استفاده کند.

در همین رابطه بخوانیم: برترین کوله پشتی برای سفر

ما چند ترفند را به شما خانم هایی که قصد سفر دارید آموزش می دهیم تا با یاری آنها راحت تر و سبک تر سفر کنید! وقتی قرار است فقط یه چمدان با خودتان بردارید، باید آنقدر خلاق باشید که همه چیز را داخل ساک دستی یا چمدان خود جای دهید. اگر تصمیم دارید یک هفته در سفر باشید، آیتم هایی را انتخاب کنید که می توانید از آنها با چند کاربرد بهره ببرید و ظاهر خود را مدام تغییر دهید.

معمولاً راحت ترین روش این است که اقلامی که خنثی هستند را با آنهایی که بافت، چاپ یا طرح های جالب دارند ترکیب کنید. در اینجا، ما 12 آیتم را به شما پیشنهاد می کنیم:

1- کفش های پاشنه بند رنگ پا یا کرم رنگ

2- کفش های بدون پاشنه پلنگی

3- بلوزهای سفید یا شیری رنگ

4- تی شرت های یقه هفت طوسی

5- تاپ یا بلوزهای بدون آستین کرم رنگ

6- شوارهای جین آبی رنگ بلند، کشی و جذب

7- شلوارهای جین سفید، برش خورده و تا بالای مچ

8- دامن کلوش بلند کرم رنگ

9- کلاه نمدی مردانه لبه پهن مشکی

10- بلوز لی آبی رنگ

11- پیراهن مشکی نخی

12- ژاکت بافتنی قلاب دوزی شده

با این 12 تکه پوشیدنی می توانید 8 روز برای هر موقعیت و مراسمی آماده باشید و در عین سبک بودن بار، در تعطیلات شیک باشید.

تغییر ظاهر از نوک سر تا نوک پا روشی سریع و راحت است که با آن می توانید از صبح تا شب با لباس ها و تیپ های مختلف در مکان های متفاوت ظاهر شوید و هر رنگ و ترکیبی را با رنگ دیگر ست کنید. پوشیدن یک لباس دیگر روی این لباس ها می تواند شیک و مجذوب کننده باشد؛ مثل یک ژاکت یا سوییتر که دو رویه باشد.

در همین رابطه بخوانیم: امنیت خانم ها در سفر

یکی- دو تا کلاه و چند مدل زیورآلات همواره راهی ساده و سریع برای تغییر ظاهر است. مثلاً کلاه نمدی مشکی لبه پهن می تواند هم با لباس غیررسمی جور در بیاید و هم با لباس های مجلسی. یک پیراهن مشکی ساده هم برای ست کردن و تیپ زدن به روش های مختلف عالی است. البته برداشتن مسواک و لوازم ضروری دیگری که نام نمی بریم را از قلم نیاندازید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1165

به "سبک سفر کنید اما شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبک سفر کنید اما شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید