سفیرصربستان به دیدار رئیس فدراسیون بسکتبال ایران رفت

به گزارش مجله کامسا، تهران (پانا) - سفیر صربستان و رئیس فدراسیون بسکتبال ایران بر همکاری های دو جانبه در بسکتبال دو کشور تاکید کردند.

سفیرصربستان به دیدار رئیس فدراسیون بسکتبال ایران رفت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، صبح امروز دراگان تودوروویچ به همراه سرجان ایوانوویچ مربی صربستانی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد، با رئیس فدراسیون بسکتبال به گفتگو پرداختند. در این جلسه شبنم کلاهی دبیر کل، مسعود قاسمی مدیر تیم های ملی و مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال مردان کشورمان نیز حضور داشتند.

در این دیدار پیشنهاد برگزاری چند بازی تدارکاتی بین تیم های ملی بسکتبال مردان ایران و صربستان به میزبانی کشورمان از سوی رئیس فدراسیون بسکتبال مطرح شد تا ملی پوشان ایران بتوانند برای حضور قدرتمند در المپیک توکیو آماده شوند.

طباطبایی همچنین اظهار داشت: برگزاری دیدارهای تدارکاتی ایران و صربستان پیش از حضور در المپیک 2020 توکیو از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است. فضای خوبی بین ایران و صربستان وجود دارد. حضور مربیان جوان ما در کشور صربستان جهت ارتقا سطح علمی و گذراندن دوره های آموزشی میان مدت و بلند مدت نیز یکی دیگر از مواردیست که برای ما مهم است، حدود 5 ماه در هر سال فرصت داریم تا در کلینیک های مربیگری از مربیان خارجی استفاده کنیم. طبق جلساتی که با وزارت ورزش و جوانان داشتیم، می خواهیم ارتباط دو فدراسیون بسکتبال ایران و صربستان بیشتر شود و از پتانسل های این محیط بیش از پیش بهره مند شویم.

سفیر صربستان همچنین با استقبال از این پیشنهاد گفت: من این پیشنهاد را از فدراسیون های دیگر نیز دریافت کرده ام و حتما این پیشنهاد را انتقال خواهم داد اما دیدار رئیس فدراسیون بسکتبال ایران و صربستان برای بررسی جزئیات این مسئله بسیار مهم است. امیدواریم پس از نوروز بتوانیم از این فضای مناسبی که مخصوصا در رشته بسکتبال وجود دارد، استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 634

به "سفیرصربستان به دیدار رئیس فدراسیون بسکتبال ایران رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیرصربستان به دیدار رئیس فدراسیون بسکتبال ایران رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید