ظریف: به خاطر ایران است که برجام زنده است، نه سه کشور اروپایی

به گزارش مجله کامسا، تهران (پانا) - وزیر امور خارجه با بیان اینکه رهبران سه کشور اروپایی هیچ کاری برای حفظ برجام انجام نداده اند، تاکید نمود به خاطر ایران است که برجام زنده است، نه سه کشور اروپایی.

ظریف: به خاطر ایران است که برجام زنده است، نه سه کشور اروپایی

با ما سفر کنید و با هزینه سفر به اروپا با تور از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش روابط عمومی وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف بعدازظهر امروز (یکشنبه) در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: رهبران سه کشور اروپایی- که برای اجرای تعهدات خود ذیل برجام بر امضاء و اجازه کارگزاران اوفک (دفتر کنترل دارایی های خارجی خزانه داری آمریکا) متکی هستند - هیچ کاری برای حفظ برجام انجام نداده اند. آیا ابتکار مرده زاده شده امانوئل ماکرون یا خودداری انگلستان از پرداخت بدهی مقرر در حکم دادگاه را به یاد دارید؟ این به خاطر ایران است که برجام زنده است، نه سه کشور اروپایی.

وزیر امور خارجه همچنین در توییت دیگری نوشت: همکار محترم: شما دوران کاری ات در کابینه را با فروش جنگ افزار به جنایتکاران جنگی سعودی شروع کردی. از بیان حرف های پوچ و مهمل در خصوص ایران دست بردار.

ظریف با یادآوری این واقعیت که این شما هستید که منطقه ما را بی ثبات می کنید؛ اضافه کرد: از حفاظت جنایتکارانی که منتقدان خود را با اره تکه تکه می نمایند و از جنگ افزارهای ساخت شما برای سلاخی بچه ها در یمن استفاده می نمایند، دست بردارید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 482

به "ظریف: به خاطر ایران است که برجام زنده است، نه سه کشور اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف: به خاطر ایران است که برجام زنده است، نه سه کشور اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید