قول همکاری و مساعدت کمیسیون آموزش مجلس برای تحقق اهداف بودجه ای دانشگاه شریف در سال 1401

به گزارش مجله کامسا، نحوه تأمین منابع مالی و بودجه 1401 دانشگاه صنعتی شریف در نشستی با حضور رئیس این دانشگاه و برخی اعضای مجلس شورای اسلامی تعیین شد.

قول همکاری و مساعدت کمیسیون آموزش مجلس برای تحقق اهداف بودجه ای دانشگاه شریف در سال 1401

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی شریف؛ نحوه تأمین منابع مالی و بودجه 1401 دانشگاه شریف در نشستی با حضور رئیس این دانشگاه و برخی اعضای مجلس شورای اسلامی معین شد.

این نشست با حضور علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، رسول جلیلی سرپرست دانشگاه صنعتی شریف، فرشاد فاطمی معاون اداری و مالی دانشگاه شریف، محمدرضا موحدی معاون پژوهش و فناوری و علی سلک غفاری رئیس پردیس بین الملل این دانشگاه در کیش برگزار گشت.

در این نشست گزارشی از عملکرد و دستاورد های دانشگاه صنعتی شریف در زمینه های مختلف ارائه شد و سپس محمدرضا موحدی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شریف در خصوص عملکرد پژوهش و ارتباط با صنعت و همچنین دستاورد های مرکز خدمات فناوری، شرکت ها، ناحیه نوآوری و توسعه آن در سال های اخیر و اشتغال و نوآوری مطالبی مطرح نمود.

در ادامه این جلسه، فرشاد فاطمی معاون اداری و مالی دانشگاه در خصوص همسان سازی حقوق و مزایا و مسائل پیاده سازی آن در سال 1400 و همچنین از سرگیری فعالیت دانشگاه در نیم سال دوم سال تحصیلی 1401-1400 و منابع مالی مورد نیاز، گزارش کاملی ارائه داد.

پس از آن علی سلک غفاری رئیس پردیس بین الملل گزارشی از عملکرد پردیس و پذیرش دانشجویان خارجی و لزوم توسعه فعالیت در منطقه آزاد ارائه کرد.

سپس حاضرین جلسه در خصوص اعتبار مورد نیاز دانشگاه در سال 1401، همچنین توسعه فعالیت های بین الملل پردیس کیش، لزوم حفظ ردیف مستقل اعتبار پارک علم و فناوری دانشگاه با توجه به ماهیت فعالیت و لزوم کاهش فاصله طبقاتی در دانشگاه از منظر پرداخت حقوق و مزایا مطالبی بیان کردند.

در انتها علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش عالی ضمن قدردانی از عملکرد و دستاورد های دانشگاه با بیان نظرات خود در خصوص مطالب مطرح شده برای تحقق اهداف دانشگاه در بودجه سال 1401 قول همکاری و مساعدت داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 990

به "قول همکاری و مساعدت کمیسیون آموزش مجلس برای تحقق اهداف بودجه ای دانشگاه شریف در سال 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول همکاری و مساعدت کمیسیون آموزش مجلس برای تحقق اهداف بودجه ای دانشگاه شریف در سال 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید