محبی: دوست داریم میزبان جام تختی باشیم

به گزارش مجله کامسا، رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: باید با استاندار صحبت کنیم تا اگر شرایط مساعد بود، به صورت جدی میزبانی جام تختی را از فدراسیون کشتی بخواهیم.

محبی: دوست داریم میزبان جام تختی باشیم

محمدحسین محبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد عملکرد کشتی گیران کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی کشور گفت: بد نبود ولی می توان گفت که ارشک محبی، کمی کوتاهی کرد و گرنه ما توقع داشتیم که ارشک هم حتما فینالیست شود که متاسفانه عملکرد خوبی نداشت، بقیه بچه ها خوب بودند.

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه به یدالله (شیروان) محبی و بهمن تیموری نیز اشاره کرد: شیروان خیلی از دفعات گذشته بهتر بود و اول هم شد. بهمن تیموری هم البته یک هفته پیش از مسابقات، مسئله ای برایش پیش آمد و نتوانست عملکرد معمولش را در مسابقات داشته باشد. یکی از بچه ها در تمرین روی پایش افتاد و پایش ضرب خورد. ما توقع داشتیم ارشک، بهمن و شیروان قهرمان شوند که فقط شیروان محبی قهرمان شد.

محبی در مورد اینکه کرونا چقدر در کیفیت تیم کرمانشاه تاثیر گذاشته بود، عنوان نمود: بچه ها به خاطر کرونا خوب تمرین نداشتند، وقتی که شرایط قرمز می شد، نمی توانستند خوب تمرین کنند. البته ما با اداره کل ورزش هماهنگ کرده بودیم و یک سالن برای بچه ها دایر بود، اما قطع و وصل شدن تمرینات باعث می شد که خوب و جدی نتوانند روی کارشان تمرکز کنند.

نایب قهرمان سابق کشتی جهان در مورد اینکه گفته می شود کرمانشاه از سال های اوجش فاصله گرفته، خاطرنشان کرد: کرمانشاه همیشه همین جور بوده، یعنی هیچوقت اینطور نبوده که ما 4-5 کشتی گیر در رده ملی داشته باشیم که شانس مدال داشته باشند. حالا شاید زمان من و اخوی (محمدحسین محبی) بیشتر در تیم ملی بودیم ولی به صورت معمول هرازگاهی یکی می آمد و یکی دو سال عضو تیم ملی می شد و بعد چند سال زمان می برد تا باز هم ملی پوش داشته باشیم.

محبی یکی از راه های اوج گرفتن کشتی کرمانشاه را حضور در لیگ برتر عنوان نمود: ما هر کاری کردیم نشد که در این سال ها تیم لیگ برتری داشته باشیم. حضور در لیگ خیلی به نفع کشتی کرمانشاه است. بچه های خودمان همین جا هر هفته کشتی می گیرند، تمرین می کنند و سالن ها پر می شود اما نتوانستیم تیمی داشته باشیم.

وی ادامه داد: شیروان و ارشک محبی به تیم آملی رفتند و بهمن تیموری، خیرالله قهرمانی و حامد رشیدی هم در دیگر تیم ها کشتی گرفتند. کرمانشاه این همه علاقمند به کشتی دارد، حضور در لیگ انگیزه جوانان را بیشتر می کند. هر چند استاندار قبلی هم به کشتی لطف داشت، اما استاندار تازه کرمانشاه هم دوستدار ورزش است و کشتی را هم دوست دارد. باید جلسه بگذاریم. اگر استاندار بخواهد، از بین پالایش و پخش و یا پتروشیمی ها می توانیم اسپانسر برای تیم داری داشته باشیم.

رئیس هیئت کشتی کرمانشاه در خاتمه اضافه کرد: ما دوست داریم خرداد ماه سال آینده هم میزبان جام تختی شویم. به هر شکل باید در این زمینه با استاندار صحبت کنیم تا اگر شرایط مساعد بود، به صورت جدی میزبانی این مسابقات را از فدراسیون کشتی بخواهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 1047

به "محبی: دوست داریم میزبان جام تختی باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبی: دوست داریم میزبان جام تختی باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید