مرکز آموزش عالی پلدختر استاد مدعو جذب می نماید

به گزارش مجله کامسا، مرکز آموزش عالی پلدختر از بین فارغ التحصیلان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد استاد مدعو (حق التدریس) جذب می نماید.

مرکز آموزش عالی پلدختر استاد مدعو جذب می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مرکز آموزش عالی پلدختر در نظر دارد از بین فارغ التحصیلان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد جهت تکمیل کادر آموزشی خود، استاد مدعو (حق التدریس) جذب کند.

بر این اساس، فارغ التحصیلان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد رشته های کامپیوتر، روانشناسی، آموزش زبان انگلیسی، تربیت بدنی، حسابداری، گیاه پزشکی و باغبانی می توانند به این منظور رزومه و ارزشیابی توانایی علمی خود را برای مرکز آموزش عالی پلدختر ارسال نمایند.

متقاضیان تا 8 تیرماه در روز های شنبه تا دوشنبه از ساعت 8 تا 13 فرصت دارند مدارک خود را برای آنالیز به این دانشگاه تحویل دهند. البته پس از ارزشیابی مدارک، اولویت انتخاب با متقاضیان مقطع دکتری و فارغ التحصیلان دانشگاه دولتی است.

بیشتر بخوانید:

  • دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سه رشته نیرو جذب می نماید

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مرکز آموزش عالی پلدختر به نشانی pl.lu.ac.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 148

به "مرکز آموزش عالی پلدختر استاد مدعو جذب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز آموزش عالی پلدختر استاد مدعو جذب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید