مقاله: انیمیشن کوکو (Coco) اشاره به چه محل هایی در مکزیک دارد

به گزارش مجله کامسا، در انیمیشن کوکو سرزمین مردگان و سرزمین زنده ها به وسیله ایستگاه بزرگ مرکزی از یکدیگر جدا می شوند. این ساختمان بزرگ و باشکوه در واقع از ساختمان تاریخی اداره پست مکزیک است که در اوایل قرن بیستم ساخته شده است. معماری این ساختمان از مدرن ترین مولفه های زمان خود استفاده نموده است و ترکیبی زیبا از سنت و مدرنیته به تعداد می رود. کف مرمرین، ستون های سنگی مزین شده و قاب های پنجره برنزی درست مانند ساختمان واقعی در این انیمیشن هم به تصویر کشیده شده است.

مقاله: انیمیشن کوکو (Coco) اشاره به چه محل هایی در مکزیک دارد

آدرس: Teotihuacán, San Juan Teotihuacán de Arista, Mexico State, Mexico

در انیمیشن کوکو ارجاع های زیادی به تاریخ و فرهنگ مکزیک مشاهده می گردد. اگر خاطرتان باشد در سرزمین مردگان همه چیز محور بنایی اهرام شکل ساخته شده که میگوئل برای یافتن دلاکروز به آن سمت می رود. این اهرام در واقع برگرفته از اهرام تئوتیوکان است که خارج از شهر مکزیکوسیتی کشف شده اند. باستان شناسان معتقدند این اهرام متعلق به دوره پیشاکلمبی در هزاره پیش از میلاد هستند. این محوطه باستانی در حال حاضر در فاصله 40 کیلومتری شهر مکزیکوسیتی قرار گرفته است و در سفر به مکزیک می توانید سری به این اهراه باشکوه و اسرارآمیز هم بزنید.

در انیمیشن کوکو، میگوئل وقتی در آرامگاه دلا کروز قرار گرفته است به طرز جادویی به سرزمین مردگان منتقل می گردد. سرزمین مردگان عالمی جادویی، اسرارآمیز و زیباست که در آن جا می تواند با اقوام و خویشاوندان فوت شده اش دیدار کند. بسیاری از جزئیات این سرزمین جادویی در واقع برگرفته از گوانخواتو هستند: شهری تاریخی در مرکز مکزیک. خیابان ها، سنگفرش ها، ساختمان ها و بیشتر جزئیات این سرزمین یادآور این شهر واقعی هستند.

منبع مقاله: انیمیشن کوکو (Coco) اشاره به چه محل هایی در مکزیک دارد

انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 896

به "مقاله: انیمیشن کوکو (Coco) اشاره به چه محل هایی در مکزیک دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: انیمیشن کوکو (Coco) اشاره به چه محل هایی در مکزیک دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید