مقدار خودکشی در میان نظامیان آمریکا به بیش از 30 هزار تن رسید

به گزارش مجله کامسا، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، یک پژوهشگر دانشگاه براون آمریکا در تحقیقات خود دریافت که تعداد نظامیان ایالات متحده که از سال 2001 تا به امروز اقدام به خودکشی کرده اند، بیش از 30 هزار نفر بوده و حتی ممکن است بالاتر از این رقم باشد.

مقدار خودکشی در میان نظامیان آمریکا به بیش از 30 هزار تن رسید

این مطالعه نشان داد که جنگ ادعایی ایالات متحده در جهان علیه تروریسم که پس از حمله های تروریستی یازدهم سپتامبر به طور آشکار در اقصی نقاط جهان تعقیب شده، به 30 هزار و 177 مورد خودکشی در میان نظامان ایالات متحده منتهی شده است.

توماس هووارد سوئیت پژوهشگر اصلی این مطالعه به این نکته جالب هم اشاره کرد که در مقام مقایسه و در بازه زمانی مشابه تنها 7،057 تن از نیروهای نظامی آمریکا در صحنه های عملیاتی کشته شده اند (در برابر 30،177 مورد خودکشی) /.

این مطالعه همچنین نشان می دهد که حتی به رغم کاهش عملیات های نظامی آمریکا در افغانستان، نرخ خودکشی در میان نیروهای مستقر در این کشور ظرف سال های اخیر رو به افزایش بوده است.

هووارد سوئیت در توضیح دلایل احتمالی این خودکشی ها با تأکید بر اینکه نمی توان یک دلیل معین و منفرد برای این خودکشی بر شمرد؛ به افزایش موارد استفاده از وسایل انفجاری دست ساز که باعث وارد آمدن آسیب های مغزی جدی می شود، اشاره کرد و گفت که پیشرفتهای علم پزشکی به نیروهای نظامی اجازه می دهد که به میدان جنگ بازگردند حتی با جراحات مغزی که ممکن است به خودکشی منجر شود.

طبق یافته های این تحقیق، نرخ های بالای خودکشی بر اثر عوامل گوناگونی ایجاد می شود که برخی از آنها مربوط به درگیری در یک جنگ بوده و برخی دیگر مختص چارچوب جنگ علیه ترور آمریکا است!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 806

به "مقدار خودکشی در میان نظامیان آمریکا به بیش از 30 هزار تن رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقدار خودکشی در میان نظامیان آمریکا به بیش از 30 هزار تن رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید