واکنش پِرس به تصمیم چلسی برای انصراف از حضور در سوپرلیگ اروپا

به گزارش مجله کامسا، رئیس باشگاه رئال مادرید به پشیمان شدن آبی پوشان لندن از حضور در رقابت های سوپرلیگ اروپا واکنش نشان داد.

واکنش پِرس به تصمیم چلسی برای انصراف از حضور در سوپرلیگ اروپا

به گزارش خبرنگاران، سایت نشریه SI آمریکا مدعی شده است که فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید پس از آگاه شدن از پشیمان شدن باشگاه چلسی از حضور در سوپرلیگ اروپا و تصمیم آبی پوشان برای انصراف از این رقابت ها، به اطلاع آبی های لندن رسانده است که آنها نمی توانند دست به چنین اقدامی بزنند.

به نظر می رسد که ترس از تهدیدهای یوفا و واکنش منفی طرفداران، چلسی و چند تیم دیگر از جمله منچسترسیتی، بارسلونا و اتلتیکومادرید را به فکر انصراف از حضور در سوپرلیگ انداخته است. در این میان چلسی اولین تیمی است که میخواهد به صورت رسمی انصرافش را اعلام کند و این موضوع به مذاق پرس به عنوان یکی از بنیان گذاران اصلی سوپرلیگ اروپا خوش نیامده است.

پرس روز گذشته نیز در مصاحبه ای تأکید کرد، امکان بازگشت از توافق اجرا شده برای حضور در سوپرلیگ اروپا برای هیچکدام از 12 تیمی که اعلام آمادگی نموده اند، وجود نخواهد داشت. او گفت: قرارداد سوپرلیگ در حال انعقاد است. پس کسی نمی تواند پا پس بکشد. همه ما در کنار هم یکدیگر کار خواهیم کرد. تمام باشگاه ها شنبه هفته گذشته قرارداد های مربوطه را امضا کردند پس دیگر مسئله ای نیست.

آخرین اخبار درباره سوپرلیگ اروپا حاکی از آن است که پس از پشیمان شدن چلسی و منچسترسیتی و تردید بارسلونا و اتلتیکومادرید برای حضور در این رقابت ها، قرار است که نشستی اضطراری میان نمایندگان 12 عضو دائمی این رقابت ها برگزار گردد که نتیجه آن می تواند معین کننده سرنوشت تورنمنت جدید باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: kamsaco.ir شناسه مطلب: 676

به "واکنش پِرس به تصمیم چلسی برای انصراف از حضور در سوپرلیگ اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پِرس به تصمیم چلسی برای انصراف از حضور در سوپرلیگ اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید